וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: וולברג ופארל עוקפים את דיקפריו

עינב שיף

8.8.2010 / 18:29

"The Other Guys" בכיכובם של השניים סיים את הרצף של "התחלה" בפיסגה, עם פתיחה של 36.5 מיליון דולר בקופות

שיתוף הפעולה בין מרק וולברג ו-וויל פארל מתגלה כהצלחה הגדולה של השבוע, עם נחיתתו של הסרט החדש בכיכובם, "The Other Guys" ישר במקום הראשון של טבלת שוברי הקופות. הסרט, שקיבל באז טוב מאד בכנס הקומיק-קון לפני כשבועיים, הכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו 35.6 מיליון דולר, לא סכום עצום, אך בהחלט מרשים.

"התחלה" של כריסטופר נולאן מסיים ריצה מכובדת למדי במקום הראשון אחרי שלושה שבועות, עם 18.6 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ו-227.7 מיליון דולר בסך הכל בארה"ב בלבד. "סטפ אפ 3" פותח במקום השלישי עם 15.53 מיליון דולר בסוף השבוע ואילו "סולט" של אנג'לינה ג'ולי נמצא במקום הרביעי, עם הכנסות בגובה 11.1 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי להקרנתו. "Dinner for Schmucks" בכיכובו של סטיב קארל סוגר את החמישיה הראשונה עם הכנסות בגובה 10.5 מיליון דולר.

זאק אפרון צונח

סטיב קארל פותח גם את החמישיה השניה עם "גנוב על הירח", שהכניס השבוע 9.43 מיליון דולר. במקום השביעי נמצא "Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore", שקיצץ 43.7% בהכנסותיו עד כדי 6.9 מיליון דולר בסוף השבוע. אבל הקיצוץ החד ביותר של השבוע שייך לזאק אפרון והסרט האחרון בכיכובו, "Charlie St. Cloud", שהכנסותיו נחתכו ב-62% והסתכמו ב-4.7 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע השני בלבד להקרנתו.

"צעצוע של סיפור 3" יעשה מאמצים אחרונים כדי לחצות את קו 400 מיליון הדולר אליו הוא קרוב מאד, לאחר שבסוף השבוע הכניס 3.048 מיליון דולר לקופתו. עם הגעתו לישראל, צמרת טבלת שוברי הקופות עורכת היכרות גם עם "הילדים בסדר", שהכניס השבוע 2.6 מיליון דולר - פחות מהשבוע שעבר, אך בסכום שמספיק לו כדי לסגור את הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully