וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער האמריקאי שוב בחר בערפדים

עינב שיף

9.8.2010 / 7:16

"דמדומים 3: ליקוי חמה" זכה בלא פחות מ-11 פרסים בטקס ה-Teen Choice Awards שנערך הלילה בארה"ב, בעוד "יומני הערפד" זכתה בשבעה. פרס גם לסרט "פעילות על-טבעית"

בסוכנויות הידיעות כבר הציעו לשנות את שמו של הטקס מ-Teen Choice Awards ל-Vampire Choice Awards כיוון שלפי התפלגות הזוכים בטקס נבחרי הנוער האמריקאי, ממילא נראה שלמי שאינו ערפד (או חלק ממשפחת קרדשיאן), אין ממש סיכוי שם: "דמדומים 3: ליקוי חמה" זכה בלא פחות מ-11 פרסים בצורת גלשן בטקס המסורתי של רשת FOX, שנערך הלילה בלוס אנג'לס. לצדה, הסדרה "יומני הערפד" קטפה את רוב פרסי הטלוויזיה בטקס עם 8 פרסים בצורת גלשן שהוענקו לה.

זוכים בולטים נוספים בטקס היו ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט,"אמריקן איידול", האחיות קרדשיאן, קייטי פרי שגם הנחתה את הטקס בתלבושות מתחלפות של תיכוניסטית וסנדרה בולוק, שהגיעה בטי-שירט ודבריה נקטעו בשל כניסתה לבמה של השחקנית שממציאה בימים אלו מחדש את המונח לייט בלומר - בטי ווייט.

בסך הכל מוענקים בטקס לא פחות מ-104 פרסים, כאשר לצד הקטגוריות המסורתיות של מוזיקה, קולנוע וטלוויזיה, ישנם פרסים בתחום האופנה, הספורט וכן פרסים בודדים כמו "משתמש הטוויטר האהוב" (אלן דג'נרס זכתה) ו"המעריצים הפנאטים ביותר", שם שוב זכו, כמה מפתיע, מעריצי "דמדומים". לסיום, יש לציין שאת פרס הסרט האימה הטוב ביותר קטף אורן פאלי, הישראלי לשעבר שביים את "פעילות על טבעית" הקאלטי, שההמשך שלו צפוי לצאת בסוף חודש אוקטובר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully