וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מועדון ברזילי ייסגר

עינב שיף

10.8.2010 / 19:16

ירון דנוך, מבעלי המועדון התל אביבי המפורסם הודיע כי אחרי החגים יסגור את שערי המקום לאחר שש שנות פעילות. "זהו, לא היה יותר מה לעשות", אמר דנוך לוואלה! תרבות

זה אמנם היה צפוי, אך בכל זאת מדובר בבשורה עצובה: מועדון ברזילי, מהמועדונים המובילים בתל אביב ב-6 השנים האחרונות (שנתיים ברחוב ברזילי וארבע שנים ברחוב הרכב), יסגור את שעריו אחרי חגי תשרי. ירון דנוך, מבעלי המקום, כתב בפייסבוק שלו כי "אחרי החגים אנחנו מפסיקים את הפעילות במועדון ברזילי אחרי 6 שנות עשייה. נשארו לכם כמעט חודשיים להיפרד מאיתנו .נתראה על הרחבה".

כבר לפני כחודשיים, בעת חגיגות ה-4 למועדון במשכנו ברחוב הרכב, העניק דנוך ראיון נרחב לוואלה! תרבות, שם הודיע כי ככל הנראה יסגור את המקום בשל חוסר כדאיות כלכלית לצד הדרישות המתרבות של העירייה והמשטרה. "זה כמו שתשקיע בקבוצת כדורגל והיא תפסיד והשחקנים הכי טובים שלך יקבלו כרטיס אדום ואין לך עם מי לשחק", אמר דנוך אז ולאחר מכן הוסיף כי "בסוף יישארו כאן רק מועדוני זבל".

"זהו, אין יותר מה לעשות", אמר דנוך היום (שלישי) לוואלה! תרבות. "ניסינו, אבל אין יותר ברירה. אנחנו ניפרד מהחברים בחגיגה מאד גדולה בין ה-30 לספטמבר ל-2 באוקטובר". לדברי דנוך, המחזיק במקום יחד עם ספי גולן, חוזה השכירות לא הועבר לבעלים חדשים והמקום ייסגר כפי שהוא.

בכך, מצטרף הברזילי למועדון הבלוק, שנסגר לאחר שנתיים של פעילות לפני כארבעה חודשים, על ידי הבעלים ירון טראקס, שכרע גם הוא תחת הנטל הכלכלי ודרישות המשטרה והעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully