וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס בדרך ל-"GLEE"

עינב שיף

11.8.2010 / 0:57

יוצר הסדרה המצליחה, ריאן מרפי, אמר כי הכוכבת צפויה להופיע בפרק שיוקדש לשיריה במהלך העונה השנייה שלה: "אני מעריץ את מה שהיא עשתה עם חייה", אמר מרפי. "היא תרבות הפופ

"GLEE" לא רק תקדיש פרק לבריטני ספירס, אלא גם תארח את כוכבת הפופ בפרק שיוקרן במהלך העונה השניה של הסדרה, כך אמר ריאן מרפי, יוצר הסדרה, בתוכנית הרדיו של ריאן סיקרסט. לדברי מרפי, "זה כמעט ב-100% שהיא תופיע בפרק. היא תצטרף אלינו למספר סצנות".

מרפי אף אמר שהטיפול בספירס יהיה "בכפפות של משי", ללא שימוש בהומור על קורותיה בשלוש השנים האחרונות, שכללו התמוטטות עצבים ואף ניסיון התאבדות מדווח. "אני באמת מעריץ את מה שהיא עשתה עם חייה ואיך שהיא הפכה אותם", אמר מרפי. "בריטני ספירס היא תרבות הפופ ואני חושב שהיא עברה הרבה".

עוד הוסיף מרפי ואמר כי במהלך סצנות בפרק ישבו כוכבי הסדרה על כסא רופא השיניים ויהזו שהם נכנסים לדמותה של ספירס. יוצר "GLEE" גם ניצל את ההזדמנות כדי להזים את השמועות על פרק מייקל ג'קסון בסדרה, כיוון שאין ברשותו את הזכויות הדרושות לצילום פרק שכזה. עם זאת, לקראת הפרק שישודר מיד אחרי הסופרבול, הוא מעוניין להשתמש במוזיקה של פרינס והביטלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully