וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת "אמריקן איידול" אושפזה בעקבות מנת יתר

עינב שיף

11.8.2010 / 9:05

פנטזיה ברינו, שזכתה בתוכנית בשנת 2004, הובהלה לבית החולים לאחר שנטלה מנת יתר משולבת של אספירין וכדורי שינה. עם זאת, לא נשקפת כרגע סכנה לחייה

פנטזיה ברינו, זוכת התוכנית "אמריקן איידול", הובהלה ביום שני בלילה לבית החולים לאחר שנטלה מנת יתר. סוכנויות הידיעות מדווחות כי הזמרת, שזכתה בעונה השלישית של "איידול" בשנת 2004, נמצאה בביתה במדינת צפון קרוליינה שבארה"ב והובהלה מיידית לבית חולים.

"היא בסדר גמור", אמר אביה לאתר הרכילות Radaronline.com. לאחר מכן אישר גם נציגה הרשמי כי מצבה יציב. "היא תשוחרר בקרוב מבית החולים", מסר לתקשורת. "זה לא הדבר הקשה ביותר אותו עברה".

אתרי הבידור בארה"ב מדווחים כי ככל הנראה, מדובר בניסיון התאבדות של הזמרת לאחר שרומן שלה עם גבר נשוי הפך לנושא משפטי, כשאישה בשם פולה קוק טענה שהרומן של ברינו עם בעלה, אנטון קוק, הביא לפירוק המשפחה ועוד כי השניים תיעדו את פעילותם המינית. נציגה של ברינו הודה כי לברינו וקו היתה מערכת יחסים, אולם לדבריו ברינו היא זו שנפגעה ממנה לאחר שהמינה לדבריו של קוק על כך שהוא ואשתו פרודים.

הקריירה של ברינו בת ה-26 סירבה להמריא לאחר השיא שהגיעה אליו ב"אמריקן איידול". היא הוציאה שני אלבומים שלא נמכרו בהצלחה המצופה לכוכב ב"איידול", היא שיחקה בברודווי בעיבוד ל"הצבע ארגמן" והנחתה תוכנית ריאליטי בשם "Fantasia is Real" בערוץ VH1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully