וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרבות לישראל" יוצאת לדרך

אייל דץ

11.8.2010 / 15:02

הגוף שיחליף את אמנות לעם ויהיה אחראי על הפצת תרבות ברחבי הארץ, יושק חגיגית שתתקיים בשבוע הבא בהיכל התרבות בבאר שבע. השרה לבנת: "זו אבן דרך משמעותית"

"תרבות לישראל", הגוף שיחליף את "אמנות לעם" ויהיה אחראי על הפצת תרבות ברחבי הארץ, יוצא לדרך בהשקה חגיגית שתתקיים בשבוע הבא בהיכל התרבות בבאר שבע. אירוע ההשקה של "תרבות לישראל" יתקיים ביום שלישי ה-17 לחודש, במסגרת פרויקט "לילות קלאסיים". במרכז האירוע יתקיים קונצרט לזכרו של ג'ו עמר בביצוע התזמורת האנדלוסית החדשה. האירוע יתקיים במעמד שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

"תרבות לישראל" הוקמה על ידי משרד התרבות בשיתוף ההסתדרות הציונית העולמית. מדובר בגוף שתפקידו לתמוך ולסייע בהפצת אמנות ותרבות איכותית ברחבי הארץ עם דגש משמעותי על מוקדים בפריפריה. הקמת "תרבות לישראל" באה בעקבות הסכסוך המשפטי בין משרד התרבות ל"אמנות לעם".


"אנו חותרים ליום שבו כל אזרח בישראל יוכל ליהנות מהתרבות הישראלית המגוונת והעשירה", אמרה השרה לבנת לקראת ההשקה. "השקת פעילות 'תרבות לישראל' בבאר שבע היא אבן דרך משמעותית למימוש יעדי המשרד ובראשם חיזוק וטיפוח הפריפריה. אני מזמינה את הציבור הרחב מכל קצוות הארץ לבוא וליהנות מפעילויות הקיץ של 'תרבות לישראל'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully