וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית

דרור רפאל

12.8.2010 / 7:14

בין יומנו של השטן מגרש הילדים לגלגולי האחריות בוועדת טירקל, דרור רפאל נגעל מבר רפאלי ומעדיף להסתגר בארון. אבל בלי אאוטינג, בסדר?

איך נראה פרק ב"יומנו של שטן 4 - קיץ קטלני"?

היום השפלתי ילדים של עובדים זרים. את זה אני הכי אוהב. הם כל כך קטנים זרים ומוזרים. אני אומר להם יאללה, נגמר הטיול, תחזרו לארצות שלכם. ואז כולם אומרים עלי שאני לא הומניסט וכל מיני מילים יווניות. אני אוהב לעשות שיגועים כאלה בקיץ. כשאני מתעלל בחלשים אני מרגיש חזק. קחו את ההומואים למשל. באמת קחו אותם, ותזרקו אותם הכי רחוק שאתם יכולים. חחחח. מפיצי מחלות. הכי גרוע להיות גם עובד זר וגם הומו. הוא גם מפיץ מחלות וגם נדבק מהן. זה הכייף של הקיץ שלי.

בשיגוע האחרון אמרתי שכל עוד לא יעופו לי מהעיניים ה 400 חולים זרים אז ה 800 שכן נשארים פה (מצידי הייתי זורק אותם לים שיהיו אוכל למדוזות, פחחח) לא יקבלו תעודת תושב. הם רצו להישאר פה, שיידעו שאלי-קטלני שולטטט!! אני יישאר פה לנצח, השטן לעולם לא ייקח אותי – הוא מפחד מתחרות.

למה שום דבר כבר לא מפתיע?

מצטער, אבל לא הפתיע אותי שבתהליך מינוי הרמטכ"ל מעורבים פוליטיקה ויחסי ציבור. ביבי הטיל אחריות בוועדת טירקל על ברק וברק גלגל את האחריות לצבא. וואוו. ספרו לנו משהו שאנחנו לא יודעים. לא ראיתי את "המשרד". לא שמעתי את הביצוע הטורקי, לא את הגירסה של ג'ולייטה וגם לא את של שרית חדד ולא ידעתי שהן רבו. בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה ג'ולייטה. אין לי מושג מי מתחרה השנה ב"כוכב נולד". וגם לא ב"הישרדות". אני לא נופל מבר רפאלי, להפך, רוב היום היא דוחה אותי. יש לי דז'ה וו.

אותם סיפורים מתגלגלים, רק מנוסחים מחדש. "המשרד" הוא גירסה ל"המשרד" הבריטי והאמריקאי, ג'ולייטה מזכירה את חדד, שהשירים שלה נשמעים טורקים גם ככה. גלנט או לא גלנט פנה או לא פנה לאייל או לא ארד. ו"כוכב נולד" יותר עייפה מהמתמודדים של "הישרדות". שמישהו ישפוך עלינו מים קרים, יזרוק פצצה גרעינית, שמישהו יפתיע. שמישהי בלונדינית תראה לנו שאפשר אחרת. זוהי סדום לגמרי. בסרט הזה כבר היינו. אנחנו חיים בשידור חוזר של הלקט.

מי אחראי למשט?

מוועדת טירקל יוצא שביבי היה בחו"ל, הוא השאיר פתק לברק שיטפל במשט בלי נפגעים. ברק היה בארץ, רק שהוא לא אחראי ל'איך', אלא ל'מה' וגבי אשכנזי היה בבית ולא בחמ"ל. האחריות זרוקה על הרצפה ומישהו חייב לקחת אותה. אשכנזי משוכנע שהיו צריכים לפתוח באש מוקדם יותר. התשעה שנהרגו זה לא מספיק. חברת הכנסת זועבי הייתה על המרמרה. אמרה שלא ראתה שחיילים הותקפו, אך צולמה כשהיא מסרבת לסייע לפצועים. ביבי בחו"ל, ברק ברח, אשכנזי רוצה לירות עוד וזועבי ראתה ולא עזרה. עכשיו אגתה קריסטירקל יעבור אחד אחד וינסה לנגוס בשיניים התותבות שלו במי שהוא רק יכול. ההיסטוריה חוזרת על עצמה, קודם כטרגדיה אחר כך כפארסה. נחשו איפה אנחנו.

כמה נמצאים עדיין בארון ?

שמעת מי יצא מהארון ?
תמיד חשדתי, גם זמר גם חתיך.
פוליקר חתיך ?
מי דיבר על פוליקר.
אהה, ההוא לא יצא. אוחובסקי שלף אותו וזרק אותו לקיסוס שינקר בו.
אז עשו לו אאוטינג, אבל הוא עדיין בארון ?
אני נגד אאוטינג.
אז שמעת על הבן של זוג המפורסמים שאמר לאימא ואבא שיש לו משהו לספר להם ?
ברור, הוא עשה על זה סרט.
לא אסי עזר. אבל אם לא שמעת אני לא אספר לך.
למה ?
כי אמרת שאתה נגד אאוטינג.
אז הכנסתי את עצמי למלכודת. עכשיו אני גם בארון וגם במלכודת.
אני מתבייש להיות גאה, אבל גאה להיות בארון. ושאוחובסקי יילך להזדיין.
אבל הוא אקטיבי, לא ?
למה אתה מגלה ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully