וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

600 אלף שקלים יושקעו בשיפוץ הצוללת הצהובה בירושלים

אייל דץ

13.8.2010 / 9:00

משרד התרבות והקרן לירושלים הודיעו כי ישקיעו למעלה מ- 600 אלף שקלים בשיפוץ המועדון הירושלמי הוותיק. "מקווים שהשיפוץ ינעים את חווית הבילוי"

משרד התרבות והקרן לירושלים הודיעו כי ישקיעו למעלה מ- 600 אלף שקלים בשיפוץ מועדון הצוללת הצהובה בירושלים. במסגרת השיפוץ תשודרג מערכת ההגברה, האקוסטיקה והבטיחות, תבנה מחדש הכניסה לצוללת, ייבנה בר חדש, תוחלף הרצפה, יירכש ריהוט חדש, יחודשו השירותים ויבנו שירותים חדשים, ויתבצעו שינויים שיהפכו את המבנה לנגיש ונוח יותר עבור הקהל הפוקד את המקום. ארכיטקט השיפוץ הינו רונן לוין.

במסגרת השיפוץ תשודרג מערכת ההגברה, האקוסטיקה והבטיחות, תבנה מחדש הכניסה לצוללת, ייבנה בר חדש, תוחלף הרצפה, יירכש ריהוט חדש, יחודשו השירותים ויבנו שירותים חדשים, ויתבצעו שינויים שיהפכו את המבנה לנגיש ונוח יותר עבור הקהל הפוקד את המקום. השיפוץ הנו שלב ראשון לקראת התחדשות אולפן ההקלטה,

הצוללת הצהובה נוסדה בשנת 1991 על ידי הקרן לירושלים, ותחת ניהולו של אצ'ה בר, הפכה ברבות השנים לאחד ממוסדות התרבות המובילים בעיר. במקום מתקיימים שפע של תוכניות ומופעים מגוונים לקהל הרחב, כמו גם מגמת מוזיקה עירונית על אזורית, פרויקט להקות צעירות, פרויקט הרכבים, סדנאות מקצועיות וקורסים המתקיימים לטיפוח כישרונות צעירים ומוזיקאים מקצועיים.

בימים אלו משדר ערוץ 1 סדרה בת עשרה פרקים על ההרכבים והלהקות הירושלמיות הפועלות בצוללת הצהובה, פרי שיתוף פעולה של הקרן לירושלים, עיריית ירושלים הצוללת הצהובה והערוץ הראשון.

"הצוללת הצהובה הוא מקום ייחודי ביותר בירושלים שמעגן בתוכו מגוון פעילויות תרבותיות, חינוכיות וקהילתיות", אומר איל שר מנהל המחלקה לתרבות בירושלים. "המקום מצמיח למעשה את הדור הבא של המוסיקאים בירושלים, ומהווה מרכז בילוי תוסס ייחודי במינו למגוון קהלים רחב בירושלים ומחוצה לה. אנו מקווים שהשיפוץ ינעים את חווית הבילוי וייתן מענה לצרכים המקצועיים של המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully