וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסופת שירים חדשה בשם "02010" תופץ בקרוב

אייל דץ

15.8.2010 / 12:50

1

תחת הכותרת "מיזם התיקיות" תופץ בשבוע הבא אסופת טקסטים הכוללת מאמרים, שירים וביקורות שירוכזו בתיקיות מיוחדות שיחולקו חינם ברחבי הארץ. מיזם התיקיות ששמו הרשמי הוא "02010" יושק ביום שבת הקרוב בשעה 21:30 ברדיו אי.פי.ג'י.בי בתל אביב. במיזם משתתפים בין היתר: עודד כרמלי, נמרוד פלשנברג, אש"ט, אריק גלסנר, עידו הרטוגזון, משה רוזנטל, שלמה קראוס, אמיר מנשהוף, יואב אפרתי, ציפי שטשוילי, חן קלינמן, יהודה ויזן ויואב עזרא.

אחד המסמכים המסקרנים שמכילה "התיקייה" הוא התכתבות אס אם אסים בין איתמר בן כנען עורך התרבות של רשת המקומונים של שוקן לשעבר לבין הסופר עודד כרמלי שכיהן אז כמבקר הספרים של השלוחה התל אביבית של עיתון "העיר". תוכן ההתכתבות הגיע לידי וואלה! תרבות ואנו מפרסמים אותו במלואו

14:55, עודד כרמלי: "סיימתי לקרוא את ***. הוא לא משולל כישרון לגמרי, כך שהביקורת תהיה מעורבת. 500 מילה?"

14:57, איתמר בן-כנען: "אין מצב חביבי. אני מחויב פה לפרגון"

14:59, עודד כרמלי: "אם סגרת מראש עסקאות-שטן עם היח"צ אז זאת לא ביקורת, חביבי, זאת תעמולה"

15:02, איתמר בן-כנען: "זה עניין אישי וכל עוד אני עורך התרבות של רשת שוקן, אני מחליט מה היא ביקורת ומה לא. אתה יכול לפרגן (באופן סביר כמובן, לא היסטרי) מה טוב. אם לא אז לא"

15:07, עודד כרמלי: "אם זה עניין אישי אז תכתוב לו מייל אישי. אני יכול רק להביע את דעתי המקצועית על הספר, שהיא לא דעה שלילית דווקא"

15:14, איתמר בן-כנען: "מר כרמלי הצעיר, אני לא מכיר אותך אישית ואני לא חבר שלך. מקסימום עורך שלך. אז את ההצעות שלך והדאחקות שלך, שמור לעצמך. תכתוב ותשלח לי. אם זה מכובד, לא משתלח וכו', יפורסם. אם לא, אז לא."

15:16, עודד כרמלי: "אז לא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully