וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חייב לתת לעצמי זמן להחלמה"

עינב שיף

15.8.2010 / 13:11

ארקדי דוכין הגיב לראשונה לביטולים האחרונים של הופעותיו עקב מצב בריאותו: "אובחנתי באולקוס בו לא טיפלתי כראוי", אמר דוכין. "אני לוקח פסק זמן קצר כדי לטפל בעצמי"

הביטולים האחרונים של הופעותיו של ארקדי דוכין, לפני כחודש ואמש (שבת), עוררו תמיהה באשר למצבו הבריאותי של הזמר. כעת, החליט הזמר להגיב לדברים ולהודיע כי הוא לוקח פסק זמן מההופעות הקרובות הצפויות לו.

"אני מודה לכל הדורשים בשלומי ומתנצל בפני הקהל שבא לראות אותי על ביטול הופעותיי", מסר דוכין. "אני לוקח פסק זמן קצר כדי לטפל בעצמי ומקווה לחזור לבמות בקרוב".

"לאחרונה עברתי בדיקות והתברר לי שאני סובל מאולקוס בו לא טיפלתי כראוי", הודה דוכין. "ייתכן והרצון העז לחזור להופיע ולפצות את הקהל היה בעוכריי. עכשיו אני מבין שאני חייב להקשיב לגופי ולתת לעצמי מספיק זמן למנוחה ולהחלמה מלאה".

משמעות הדברים היא שדוכין לא יופיע ככל הנראה באירועים הקרובים שנקבעו לו, ביניהם התימניאדה באילת לצד ישי לוי וייתכן שגם עם החברים של נטאשה במסגרת פסטיבל "חג שמח ניצנים", עליו פורסם לראשונה בוואלה! תרבות בשבוע שעבר. ממנהליו של דוכין נמסר כי "תקופת ההחלמה הצפויה היא כחודש ימים מהיום ואי לכך ידחה ארקדי את הופעותיו והתחייבויותיו לחודש הקרוב שבמהלכם יטופל בביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully