וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורפנד לנד תחזור להופיע בטורקיה

עינב שיף

16.8.2010 / 9:09

הלהקה, שהופעתה במדינה בוטלה לפני כחודשיים בעקבות אירועי המשט לעזה, תופיע במדינה ב-15 וב-17 בדצמבר. "אנחנו עדיין זוכים שם לאהבה היסטרית", אומר סולן ההרכב קובי פרחי

אורפנד לנד, להקת המטאל הישראלית, תשוב להופיע בטורקיה בחודש דצמבר הקרוב. זאת, לאחר שהופעתה של הלהקה במדינה, במסגרת פסטיבל סוניספר, בוטלה בעקבות אירועי המשט לעזה. אז, מנהלי הפסטיבל הודיעו כי לא יוכלו לערוב לביטחונם של אנשי הלהקה וזאת נאלצה לבטל את הופעתה.

כעת, נקבעו ללהקה שני תאריכים להופעות במדינה ב-15 וב-17 בדצמבר. "אירועי החודשים האחרונים היו אסון ליחסי המדינות שנחשבו לידידות", אמר קובי פרחי, סולן ההרכב. "מבלי להיכנס לפוליטיקה אני רוצה להגיד מכאן שאנחנו מוזיקאים, לא פוליטיקאים, ומוזיקאים רוצים להופיע בפני הקהל שלהם בכל מקום. הופענו בטורקיה כבר 10 פעמים, תמיד התקבלנו בכבוד מלכים. שווה לראות את המחזה של אלפי טורקים שרים איתנו בעברית ולהתמלא בגאווה".

"המוזיקה היא כוח שיכול להביא שינוי ועובדה וראיה לכך היא שבמציאות העכשווית של המדינות אנחנו עדיין זוכים שם לאהבה היסטרית וידוע לכל שאנחנו ישראלים", הוסיף פרחי. "אנחנו לא רואים סיבה להעניש דווקא את המעריצים שלנו, אלה שמשמיעים קול אחר, של שינוי ושל מתינות. אני מזמין את כל הישראלים לבוא עד שם לראות את התופעה הזאת, של להקה ישראלית ומעריציה הטורקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully