וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה סיכוי שנבטל את ההופעה"

אייל דץ

16.8.2010 / 14:41

"30 שניות למאדים" נחתו בישראל ובמסיבת העיתונאים שקיימו בתל אביב, אמרו שהם לא באמת מבינים על מה המהומה. "המוזיקה מקרבת בין אנשים" אמר הסולן ג'ארד לטו

"לא היה שום סיכוי שנבטל את הופעתנו בישראל", הכריז היום (שני) ג'ארד לטו, סולן ההרכב 30 שניות למאדים, במסיבת העיתונאים שקיימה הלהקה היום (שני) לקראת הופעתה ביום רביעי הקרוב בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

לדברי לטו, הוא לא הכיר את ביטולי ההופעות בישראל ואת הדיון סביב הנושא. "שמענו את הקול הברור של המעריצים בפייסבוק ובטוויטר ואנחנו פה בשביל המעריצים", אמר לטו. עוד הוסיף המוזיקאי כי "מוזיקה היא דרך לפתח שיח, היא מקרבת אנשים ביחד. זוהי זכות עבורנו לבוא לכל מקום בעולם ולעשות את מה שאנחנו עושים".

לטו סיפר שכבר הרבה זמן הם מגלגלים את הרעיון לבוא לישראל: "דיברנו הרבה זמן על להגיע לישראל וברגע שעלינו למטוס הרגשנו כאילו הפכנו לחבורת נערים נרגשת לקראת טיול". לדבריו, "לא היה בהיסטוריה של האנושות מקום כל קטן שכל הזמן שומעים עליו".

לטו אף היה משוכנע כי בישראל מתגוררים למעלה מעשרה מיליון תושבים והופתע לגלות שמדובר במספר נמוך יותר. "עושה רושם שאיפה שלא מסתובבים בעולם יש ישראלים". דווקא מהחום חברי הלהקה לא מתרגשים. "אנחנו הרי חיים במדבר" אמר לטו. "אנחנו מלוס אנג'לס קליפורניה ותאמינו לנו שלא כל כך חם פה".


בנושאים מוזיקליים, ציינו חברי הלהקה כי אין להם כוונה כרגע להקליט אלבום חדש ולשאלה האם הלהקה צפויה להתפרק ענה לטו באופן מתחמק, כשרק ציין עד כמה עסקי המוזיקה הפכו למסובכים. "אי אפשר לדעת מה צופן העתיד", אמר המוזיקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully