וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GonjaSufi מגיע לישראל

עינב שיף

17.8.2010 / 7:30

המוזיקאי המבריק יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת, שתיערך ב-16 בספטמבר במועדון הקומפורט בתל אביב. לצדו יופיע הדי ג'יי גאסלמפ קילר, שנתיים לאחר ביקורו הקודם כאן

ייבוא מרתק נוסף עומד להגיע בקרוב לישראל: GonjaSufi, ראפר, די ג'יי ומפיק מוזיקלי מוערך למדי יגיע להופעה ראשונה בישראל ב-16 בספטמבר, בערב מיוחד שמפיקה חבורת TABAC, שהביאה לישראל בעבר אמנים כמו סול וויליאמס ודי ג'ייז כמו ג'יילס פיטרסון. הערב, בו יופיע גם הדי ג'יי ומפיק העל גאסלמפ קילר, ייערך במועדון הקומפורט בתל אביב.

גונג'הסופי הוא שם הבמה של סומה אקס, יליד ארה"ב ומהכוחות העולים בסצנה שבין היפ הופ, דאבסטפ ומוזיקה אלקטרונית. אקס החל להתפרסם דרך קולקטיב Masters of the Universe בשנות ה-90 ופרץ בזכות הופעת האורח באלבומו המבריק של המפיק פליינג לוטוס, "לוס אנג'לס", שם ביצע את הקטע "Testament". במרץ השנה הוציא את "A Sufi and a Killer", בלייבל הנחשב Warp, שהפך אותו רשמית לאחד האמנים המדוברים בז'אנר. האלבום, שהבליט את קולו המיוחד, זכה לביקורות מצוינות שהפכו את המופע החי של גונג'הסופי לאורח קבוע בפסטיבלים הגדולים בעולם.

לצדו של אקס, יופיע גם גאסלמפ קילר, שחוזר לביקור שני בישראל אחרי סיבוב מוצלח בשנת 2008. לצד פליינג לוטוס, קילר, שהפיק חלק נכבד מהאלבום של גונג'הסופי, הוא אחד היוצרים החשובים בסצנת לוס אנג'לס ומוכר גם בזכות הווירטואוזיות שלו בסטים בהם הוא מתקלט. קילר צפוי לעלות לסט אחרי ההופעה החיה של סופי.

מהצד הישראלי יככבו באירוע רדיו טריפ, מארקי פאנק, דיגיטל_מי, מאיה דוניץ ואורחים נוספים שיפורסמו בהמשך. טרטל ו-וולטר, שהם קבוצת TABAC מפיקת האירוע, יסגרו את האירוע בסט משלהם.

מכירת הכרטיסים לאירוע (70 שקלים לכרטיס במכירה מוקדמת) תתבצע דרך אתר מיסטר טיקט (קישור מצורף) וכן בתדר, באוזן השלישית ובחומוס אבו דאבי בתל אביב , באוגנדה בירושלים ובבארדו סטור בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully