וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית רביץ תוציא אלבום קאברים עם אחיה

עינב שיף

18.8.2010 / 8:40

הזמרת תחבור לאחיה הגדול, יעקב, לאלבום בו יהיו שירים כמו "פרח הלילך", "אתם זוכרים את השירים" ועוד. "הערצתי כל תו שניגן, ניסיתי לחקות אותו בכל שניה", סיפרה רביץ

יהודית רביץ תוציא אלבום משותף עם אחיה, יעקב, בו הם יבצעו קאברים לשירים ישראליים. הפרויקט ייצא בקרוב, לאחר שהוקלט בפסח האחרון באולפן הביתי של יהודית וזהו שיתוף הפעולה הראשון בין השניים.

"אחי הגדול הביא את העולם המופלא של המוזיקה ההיא לחדר הקטן שחלקנו בילדותנו", מספרת רביץ, שסיפרה על הקשר המיוחד בינה ובין אחיה בסרט התיעודי אודותיה, "באה מאהבה" ששודר בערוץ 8 במסגרת הסדרה "גיבורי תרבות". "הוא הוציא את האקורדים וניגן בול את כל הסולואים ואני הערצתי כל תו וניסיתי לחקות אותו בכל שנייה שהפקיר את הגיטרה על המיטה. מחוץ לחדר, בטרנזיסטור מצופה עור חום, נשמעו שירים עבריים לקולות מכסחת הדשא של אבא וזמזומה של אמא שהצטרפה לפזמונים החוזרים. יעקב ואני התעלמנו מהתרבות ההיא ודבקנו בדרכנו החתרנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגרים מעגל. רביץ עם אחיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עברו כמה שנים מאז ולא ש'מדרגות לגן עדן' לא מעביר צמרמורת מסוימת גם בימים אלה, רק שברגע סנטימנטלי אחד ישבנו יקוב (כך מכנה רביץ את אחיה – ע.ש) ואני, כשני רוקיסטים מקשישים, נזכרנו בשירי יום שישי אחה"צ וגילינו שהוא יודע את כל האקורדים ואני שרה בול את כל המילים", אמרה רביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully