וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ חדש לחוה אלברשטיין

23.8.2010 / 8:00

כמה חודשים אחרי שיצא "ברוך הבא", אלבום האולפן האחרון של חווה אלברשטיין, מוציאה הזמרת קליפ לשיר הנושא מתוכו, אותו יצרה עם מקהלת נשים ערביות ויהודיות מיפו ומספרת על העבודה עמן: "היתה אווירה של תקווה להתחלה חדשה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום : יורם עברי. עריכה : יפעת בראל DVD MASTER)

וכך כותבת אלברשטיין על העבודה על הקליפ:

"בדיוק לפני שנה סיימתי לעבוד על הדיסק 'ברוך הבא'. ביום האחרון של העבודה על הדיסק קיבלתי מייל ובו הזמנה לבוא לשמוע מקהלה של נשים ערביות יהודיות שפועלת ביפו ושרות בין השאר שירים שאני כתבתי. כששמעתי אותן שרות ידעתי שאני חייבת לשתף אותן בדיסק החדש והשיר הראשון שמיד קפץ לראש היה 'ברוך הבא'.

מה נכון יותר ממקהלה מעורבת של נשים המברכות תינוק חדש שבא לעולם. תינוק שהוא יצור של הטבע רך וטהור ועדיין ללא שום חותם של דת או לאום .תינוק ששייך לעולם כולו ואין מי שלא רוצה להגן עליו.נכנסנו לאולפן ההקלטות בדיוק בערב ראש השנה שהיה גם ערב סיום הרמדאן. היינו נרגשות מאד והתרגשות אחזה גם בכל מי שהיה בסביבה.היתה אווירה חמה של שמחה, של איזו תקווה להתחלה חדשה, איזה שינוי שעומד להתרחש.

והנה אנחנו שוב מתקרבים לראש השנה ושוב הציפייה הזאת לטוב ולהתחדשות. ועם כל התסכולים הכעסים והחרדות ,אנחנו עדיין מברכים את התינוק החדש, עדיין מקווים שהעולם יאיר לו פנים וישמור עליו מכל רע, והתינוק החדש מי יודע, אולי הוא יחולל את השינוי שאנו מצפים לו. שנה טובה".

הופעות קרובות של אלברשטיין:

25.9 - מוזיאון ת"א

30.9 - היכל תרבות ראשל"צ, במסגרת פסטיבל ראשל"צ

9.10 - תיאטרון ירושלים

22.10 - אולם זוהר טבעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully