וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילר קרוב מאי פעם ל"אמריקן איידול"

עינב שיף

18.8.2010 / 23:21

מתרבים הדיווחים בתקשורת האמריקאית הטוענים כי נחתם חוזה בין סולן אירוסמית' לתוכנית המצליחה. ג'ניפר לופז ככל הנראה נשארת בחוץ, דיוגווארדי זוכה לעוד עונה אחת לפחות

אחרי שבועות של גישושים, שמועות וחצי אישור שהעניק סטיבן טיילר עצמו, נראה שסולן אירוסמית' ימצא את עצמו בפאנל השופטים של "אמריקן איידול" בעונה הקרובה. הדיווחים האחרונים באתרי הבידור בארה"ב טוענים כי החוזה בין טיילר לרשת FOX וחברת ההפקה של התוכנית נחתם סופית, לשביעות רצון שני הצדדים.

בינתיים, FOX מסרבת להגיב באופן רשמי, אך אתרים כמו זה שך ערוןץ הבידור !E טוענים כי מקור בכיר ברשת אישר כי המשא ומתן הסתיים וכי ההסכם נחתם בסוף השבוע שעבר. מי שבאופן רשמי אישר את הדיווח הוא טום המילטון, בסיסט אירוסמית', שאמר כי זהו צעד נפלא עבור טיילר, אך הוא חושש לעתידה של הלהקה. "אני מקווה שזה לא יפגע בלהקה", אמר המילטון לסטאר לדג'ר. "אני לא יודע אם 'אמריקן איידול' תהיה רוקנרול מספיק עבורו".

בינתיים, טיילר ממשיך לעורר מהומות עם אירוסמית', כשהתקלה האחרונה התרחשה בהופעה של הלהקה בטורונטו: לפי דיווחים של כלי תקשורת מסוימים שצוטטו לאחר מכן בארה"ב, הגיטריסט ג'ו פרי נתקל בטעות בטיילר במהלך ביצוע השיר "Love In An Elevator" וגרם להפלתו מהבמה לקהל. במזל, טיילור לא נפגע וחזר לבמה בעזרת הקהל ופרי.

בחזרה "לאיידול": מי שככל הנראה תישאר מחוץ לעונה הקרובה היא ג'ניפר לופז, שהיתה אמורה להחליף את אלן דג'נרס בפאנל של התוכנית. על פי הדיווחים, דרישותיה של לופז היו מוגזמות מדי עבור הפקת התוכנית והם העדיפו לוותר על שירותיה. מי שתרוויח מכך עתידה להיות קארה דיוגווארדי, שהצטרפה לתוכנית לפני כשנתיים וככל הנראה תזכה לעונה נוספת בפאנל, על אף הדיווחים על חוסר שביעות רצון של מפיקי התוכנית מביצועיה. רנדי ג'קסון, השופט היחיד בפאנל מעונתה הראשונה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת ומקומו מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully