וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אושיק לוי עושה רמי וריטה

22.8.2010 / 8:00

"אל תפחד" הוא הראשון מבין שלושה שירים מתוך אלבום הקאברים החדש של אושיק לוי שיושמעו כאן בוואלה! תרבות. הוא גם השיר שגורם לבנו של לוי לבכות

יח"צ - חד פעמי

"טקסטים זו מילת המפתח אצלי", אומר אושיק לוי לוואלה! תרבות כשהוא נשאל על בחירת השירים לאלבומו החדש, אלבום שכולו קאברים לשירים ישראליים. "בעיני, רק אם יש לך מה להגיד, יש טעם להקשיב לך. הפרויקט התחיל מזיו שהיה נגן שלי והביא לי טקסטים בלי שאדע שלי מי הם ובמה מדובר. אני מוכרח להודות שהרבה מהשירים לא הכרתי אז, אבל הטקסטים מצאו חן בעיניי ולאחר מכן שמעתי את המנגינה שלהם ומזה התחלתי לעבוד עליהם ולהגיע לפרשנויות שיש באלבום. זה לקח לנו שלוש שנים וחצי, אבל יצא פיצוץ".

אושיק לוי ) אל תפחד).
למען הבן. אושיק לוי

על השיר "אל תפחד" מספר לוי כי כבר כשהחליט לבצע אותו, נתקל בדילמה: האם לשנות את לשון השיר, שנכתב על ידי איתן גלס כמיועד לאישה השרה לגבר, כפי שביצעה אותו במקור ריטה?

"במחשבה ראשונה רציתי לשנות את הטקסט לגבר שמדבר לאישה וחזרתי בי", אומר לוי. "חשבתי על זה, ואין הרבה שירים לבוגרים שהאבא שר לבן ובאותה תקופה הבן שלי התאים בדיוק למצב המתואר בשיר ולכן בחרתי להתייחס אליו כך. מאז, בכל פעם שהוא שומע את הגרסה הזו, יש לו לחלוחית בעיניים".

"אל תפחד" הוא סנונית ראשונה מתוך האלבום. השבוע תוכלו להאזין בוואלה! תרבות גם לביצועים של לוי לשירים של אביב גפן ורוקפור. האלבום המלא ייצא לחנויות ב-29 באוגוסט בהוצאת היי פידליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully