וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הבלוק ייפתח מחדש בתחנה המרכזית החדשה בת"א

אייל דץ

19.8.2010 / 19:21

הבעלים ירון טראקס ומנהלי התחנה עתידים לסכם בקרוב על פתיחתו של המועדון במתחם. בתוכנית: מועדון חברים, מערכת סאונד משופרת ותכנים מפתיעים. "למדתי מהטעויות"

הבלוק חוזר ובגדול: שלושה חודשים אחרי שהמועדון התל אביבי נסגר הוא עתיד לחזור לחיים בגרסה משופרת. הבעלים ירון טראקס מנהל בחודשים האחרונים משא ומתן עם מנהלי התחנה המרכזית החדשה בתל אביב על האפשרות לפתוח את המועדון מחדש בקומת הקרקע של התחנה. טראקס סיפר לוואלה! תרבות כי המשא ומתן נמצא בשלבים סופיים וחתימה כנראה תתבצע בקרוב. כמו כן, הוא אמר שעם השלמת העסקה יחלו השיפוצים במקום כאשר המטרה היא לפתוח את הבלוק החדש עוד השנה. "למדתי מטעויות העבר", הסביר והבטיח בלוק משודרג.

לפי התכנון של טראקס, המקום החדש יורכב מאוסף מחיצות ניידות כך שהמקום יוכל להתאים גם למסיבות גדולות וגם למסיבות קטנות. "המקום יהיה מודולרי ויוכל לגדול במהלך המסיבה עצמה ככה שלא יהיו מסיבות ריקות או מסיבות מלאות מדי", תיאר טראקס את ההיגיון מאחורי המבנה המתוכנן של המועדון החדש. הוא אף מצהיר כי במקום החדש תהיה מערכת סאונד עוד יותר איכותית מזו שהיתה במיקום הישן, אותה מערכת שזיכתה את המועדון בתואר אחד מחמשת המועדונים עם הסאונד הטוב בעולם מטעם BBC1. לדברי טראקס, "המקום יהיה בנוי טוב יותר מהמקום הקודם עם מערכת סאונד משופרת".

תכנון נוסף של טראקס הוא ליצור מועדון חברים שיזכה את חבריו בהנחות מפתות. "יש קהילה שמחכה ומצפה שהבלוק יחזור וצריך להתייחס אליה ולהקל עליה כי לא לכולם יש את הסכומים שצריך לשלם כל שבוע עבור המסיבות. הרעיון הוא ליצור קהילה של חברי מועדון שיזכו להנחות מצטברות, שלא יצטרכו לעמוד בתור ויקבלו הנחות בבר". גם מבחינת התוכן מתכנן טראקס לא מעט הפתעות: "יהיו ליינים שלא עבדו עד היום עם הבלוק וניצור תוכן מקורי איכותי".

טראקס סיפר שעל מנת לשמור על הסטנדרטים הגבוהים של מסיבות סוף השבוע ועל מנת שהמקום יהיה רווחי ויוכל להמשיך ולתפקד כמועדון אנדרגראונד באופיו, הוא יקיים בו במהלך השבוע פעילויות "רווחיות", קרי אירועים עסקיים ופרטיים ואולי אפילו הופעות. "זה לא ישנה את האווירה של הבלוק", הבטיח.

לדבריו, "כדי לספק את החלום וליצור תוכן מעניין ולהצליח לקיים את העסק הזה צריך להיות רווחיים. אתה מגייס כסף מאנשים שרוצים לדעת שיש להם אפשרות להרוויח מההשקעה שלהם ולכן באמצע שבוע המקום יתפקד כבית לאירועים עסקיים. היום כולם יודעים שכדי לקיים כלכלית מוסד שמנפק תכנים אלטרנטיביים צריך לעשות דברים כאלו ולאף אחד אין בעיה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully