וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט העלילתי על מייסדי גוגל יוצא לדרך

אייל דץ

20.8.2010 / 19:26

לקראת הגעתו של הסרט על מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, לבתי הקולנוע, נודע כי סרט עלילתי שיגולל את דרכם לצמרת של מייסדי גוגל, סרגיי ברין ולארי פייג', נמצא בשלבי הכנה ראשוניים

אחרי מארק צוקרברג מייסד פייסבוק מגיע תורם של האנשים מאחורי גוגל: סרט עלילתי שיגולל את דרכם לצמרת של סרגיי ברין ולארי פייג', מייסדי גוגל, נמצא בשלבי הכנה ראשוניים. הסרט יבוסס על הספר "Googled: The End of the World As We Know It" שכתב קן אאולטה, בעל טור המדיה במגזין ניו יורקר,ושיצא לאור לפני כשנה. חברת ההפקות Groundswell Productions, שהפיקה את הסרט עטור הפרסים "מילק" ושנמצאת בבעלות המפיק הידוע מייקל לונדון, היא רכשה את הזכויות על הספר מאאולטה.

את "The Social Network", הסרט שמגולל את מעלליו של צוקרברג, ביים דיוויד פינצ'ר ("מועדון קרב") והוא עתיד להגיע לבתי הקולנוע בחודשים הקרובים. אך בעוד הוא מציג לא מעט צדדים אפלים באישותו של מייסד פייסבוק, הסרט על גוגל יתמקד דווקא במוטו של מייסדי החברה "אל תעשה רע". לדברי לונדון, "לבו של הסרט עוסק בצו הנפלא שלהם: 'אל תעשה רע'. בשלב מסוים באבולוציה של חברה כל כך חזקה וגדולה יש מיליון פיתויים להפר את הצו הזה. השאלה היא האם אתה יכול להישאר נאמן כשאתה הופך לאיש עשיר ורב עוצמה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully