וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס תופיע ב-glee בתפקיד מדונה

אייל דץ

21.8.2010 / 19:27

הזמרת פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונות מהסט של הסדרה מהן עולה כי הפרק בהשתתפותה יכלול שחזור של הקליפ לשירה "Me Against the Music", בו לקחה חלק מדונה

בריטני ספירס על הסט של glee: הזמרת תופיע בפרק מיוחד שיוקדש לה בעונה השנייה של סדרת המיוזקל המצליחה. ביממה האחרונה (שבת) פרסמה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה תמונות מסט הצילומים של הסדרה מהן עולה כי הפרק, שייקרא "Britney/Brittany", יכלול שחזור של הקליפ לשירה "Me Against the Music", בו לקחה חלק מדונה. בריטני הפיצה בחשבון הטוויטר שלה תמונה מתוך הסט בו היא מצולמת בתפקידה של מדונה בקליפ לצד השחקנית הת'ר מוריס המשחקת בסדרה את התפקיד של בריטאני .

ריאן אדמס, היוצר של glee, סיפר בראיון לפני כעשרה ימים כי הטיפול בספירס בפרק יהיה "בכפפות של משי", ללא שימוש בהומור על קורותיה בשלוש השנים האחרונות, שכללו התמוטטות עצבים ואף ניסיון התאבדות מדווח. "אני באמת מעריץ את מה שהיא עשתה עם חייה ואיך שהיא הפכה אותם", אמר מרפי. "בריטני ספירס היא תרבות הפופ ואני חושב שהיא עברה הרבה".עוד הוסיף מרפי ואמר כי במהלך סצנות בפרק ישבו כוכבי הסדרה על כיסא רופא השיניים ויהזו שהם נכנסים לדמותה של ספירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully