וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: זכיות מוקדמות באמי לניל פטריק האריס ובטי ווייט

עינב שיף

22.8.2010 / 7:20

הפרס המרכזי של עולם הטלוויזיה יצא לדרך עם טקס ה-Creative Arts בו הוא מוענק לזוכים בקטגוריות הטכניות ובתפקידי האורח. 7 פרסים ל"הפסיפיק", ג'ף פרובסט ניצח את ריאן סיקרסט

פרסי האמי המרכזיים אמנם יוענקו רק בשבוע הבא (29 באוגוסט), אולם האקדמיה לטלוויזיה בארצות הברית החלה את החגיגה כבר אמש (שבת) עם הענקת פרסי ה-Creative Arts, האמי המוענק לסדרות השונות בקטגוריות הטכניות כמו עריכת סאונד, עריכת צילום ועוד, לצד הענקת פרסים לשחקני אורח בדרמה ובקומדיה ובתחומים נוספים. הוצאת הפרסים בתחומים האלו מהטקס המרכזי אל טקס ה-Creative Arts נועדה להילחם בירידת הרייטינג של הטקס המרכזי, בין השאר על ידי קיצורו והפיכתו לזורם יותר.

לכן, נרשמו השנה לראשונה ניצני עניין גם בטקס הנוכחי, שהביא לניל פטריק האריס שני פרסי אמי ראשונים בקריירה: האחד על תפקיד האורח ב-"glee" והשני על הנחיית טקס פרסי הטוני הלפני האחרון. גם בטי ווייט הוותיקה זכתה באמי על תפקיד האורח שלה כמנחת "סאטרדיי נייט לייב". אן מרגרט זכתה בפרס השחקנית האורחת הטובה ביותר בדרמה על תפקידה ב"חוק וסדר: מדור מיוחד" ואילו ג'ון לית'גאו זכה כצפוי בפרס לשחקן האורח הטוב ביותר בדרמה על תפקידו ב"דקסטר". לית'גאו הוגש לפרס בשל סיכוייו הרבים לזכות בו, למרות שמבחינה טכנית - הוא זכאי למועמדות בקטגוריית שחקן המשנה.

זכיות מעניינות נוספות היו נצחונו של ג'ף פרובסט, המנחה הנצחי של "הישרדות" האמריקאית, על ריאן סיקרסט מ"אמריקן איידול" בקטגוריית מנחה הריאליטי הטוב ביותר (זאת על אף שסיקרסט הוא מנחה הריאליטי היקר ביותר בטלוויזיה). ג'יימי אוליבר ותוכנית הריאליטי שלו "Food Revolution" זכו בפרס תוכנית הריאליטי הלא-תחרותית הטובה ביותר.

הזוכה הגדולה של הערב היתה רשת HBO, שזכתה ב-17 פרסים, ביניהם שבעה שהוענקו ל"הפסיפיק", המיני-סדרה היקרה ביותר אי פעם שגם מובילה את מספר המועמדויות בטקס. רשת ABC התייצבה מיד אחרי HBO עם 15 פרסים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully