וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט האמנות סינסתזיה יוצא לדרך

23.8.2010 / 6:44

הפרויקט מחבר בין במאי קליפים, מוזיקאים מסגנונות שונים ומלחינים מסגנון קלאסי עכשווי. קבלו את "נקודות" שכתב המלחין דן דויטש ושמבצע עוזי פיינרמן עם נגנים קלאסיים

יח"צ - חד פעמי

(בימוי: אליסה גויחמן, כתב: אייל דץ)

סינסתזיה היא קבוצה עצמאית של אנשי תרבות ואמנות שפועלת לחיבור בין ז'אנרים שלכאורה זרים אחד לשני: תרבות קלאסית ועכשווית, מדיות אומנותיות שונות, שפה גבוהה מול נמוכה ועוד כשהמטרה היא ליצור אמנות שתהיה זמינה לכלל. הפרויקט הראשון של הקבוצה נקרא אף הוא" סינסתזיה" והוא כולל יצירת קליפים למוזיקה קלאסית עכשווית. במסגרת הפרויקט, חיברו חברי הקבוצה בין שבעה מוזיקאים מסגנונות שונים לבין שבעה מלחינים מסגנון קלאסי עכשווי וביקשו מהם להפיק יצירה באורך של עד 4 דקות ו‫-‬44 שניות‫.

כך למשל תוכלו לשמוע את הרכב האינדי שני‫/אחרון/אוקטובר עם המתופפת קרן פנפימון-זהבי,‬ את רות דולורס-וייס מפייטת לצלילי עוד‪,‬ חיבור בין המלחינה חנה אגי'אשווילי לאורי דרומר, טרמין וגיטרה קלאסית. מתוך הפרויקט, קבלו את הקליפ של היצירה "נקודות" שכתב המלחין דן דויטש ושמבצע עוזי פיינרמן שמנגן על הגיטרה החשמלית יחד עם גיורי פוליטי על הפרקשן וקטיה פולין על הויולה. אליסה גויחמן ביימה את הקליפ.

הפרויקט יושק רשמית במסגרת האירוע "לילות סינסתזיה" שיתקיים ב-25, 26 ו-28 לאוגוסט בזירה הבין-תחומית במעבדה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully