וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האקשן עדיין בראש

עינב שיף

22.8.2010 / 18:38

"בלתי נשכחים" של סילבסטר סטלון מחזיק מעמד במקום הראשון שבוע שני ברציפות, "Vampires Suck" מצליח לרכוב על גל הערפדים למקום השני ו"לאכול, להתפלל, לאהוב" במקום השלישי

סופי השבוע הולכים ומתמעטים בסרטים "גדולים" שיכולים לטלטל את שוברי הקופות בארה"ב והמרוויח הגדול מכך הוא הסרט "בלתי נשכחים", שמצליח לשמור על מקומו בפסגה עם הכנסות של 16.4 מיליון דולר בלבד, שהספיקו לו למקום הראשון. במקום השני נמצא הסרט "Vampires Suck", פרודיית הערפדים שזכתה לביקורות איומות אבל לאהדת הקהל הרחב עם 12.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. "לאכול, להתפלל, לאהוב" עם ג'וליה רוברטס נמצא במקום השלישי עם 12 מיליון דולר בסוף השבוע.

המקום הרביעי בטבלה שייך ל-"Lottery Ticket", קומדיה חדשה אודות נער משכונת עוני הזוכה ב-370 מיליון דולר בלוטו. לעומת הנער, הסרט הניב סכום נמוך בהרבה - 11.1 מיליון דולר בסוף השבוע. "The Other Guys" נמצא במקום החמישי עם 10.1 מיליון דולר.

החמישיה השנייה נפתחת עם "פיראנה 3D", סרט התלת-מימד, שהכניס לקופתו 10 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הראשון להקרנתו. הסרט השני בסדרת "נני מקפי" עם אמה תומפסון פותח עם 8.3 מיליון דולר בלבד, אולם האכזבה הקשה שייכת ל"אהבה בהחלפה" עם ג'ניפר אניסטון, שהגיע רק ל-8.1 מיליון דולר בקופות בשבוע הראשון להקרנותו. הטבלה נסגרת עם "התחלה", שהגיע ל-260 מיליון דולר בקופות בסך הכל אחרי סוף שבוע עם הכנסות בגובה 7.65 מיליון דולר. "סקוט פילגרים" עומד להיפרד מטבלת הטופ-10 לאחר שבסוף השבוע האחרון הכניס 5.03 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully