וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרסי התיאטרון לילדים ונוער

עינב שיף

22.8.2010 / 22:33

תיאטרון המדיטק זכה ב-6 פרסים בטקס שנערך בתל אביב. ההצגה "לרקוד עם אבא" זכתה בשלושה פרסים, בהם פרס השחקן הראשי הטוב ביותר לזהר שטראוס

תיאטרון המדיטק הוא הזוכה הגדול של טקס פרסי התיאטרון לילדים ונוער שנערך הערב (ראשון) במרכז סוזן דלל בתל אביב. התיאטרון זכה ב-6 פרסים, המרכזי שבהם הוא פרס ההצגה לנוער, "לרקוד עם אבא". תיאטרון אורנה פורת זה ב-4 פרסים, בהם פרס ההצגה לגיל הרך ("הרפתקאה בקרקס") והצגה לילדים ("הצמיד של אופירה"). תיאטרון אורתו-דה זכה גם הוא ב-4 פרסים, המרכזי שבהם הוא פרס ההצגה הבינתחומית, "אבנים".

בפרסי המשחק זכו רות גלר ("דור 3.5") וזהר שטראוס ("לרקוד עם אבא") בקטגוריות לשחקנים ראשיים; פזין ירון מינקובסקי ("צו פינוי") ואייל רדושיצקי ("הרפתקאה בקרקס") בקטגוריות לשחקני משנה. יפעת זנדני ושלומית ארנון זכו בפרס הבימוי על עבודתם ב"המצחיקה עם העגילים". בפרס המחזה זכה איציק וינגרטן על "לרקוד עם אבא".

פרס התיאטרון לילדים ונוער הוענק על ידי חבר שופטים שכלל 8 חברים: אורנה עקד, חיה בראל- גולדברג, ד"ר ברכה צמח, שרה פרידמן, אילנה כהן ,ד'ר אולגה לויתן, דורית ניתאי, שלומית כהן אסיף. יושב ראש עמותת הפרס הוא איתמר גורביץ'.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully