וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הסול הבריטי פינלי קוואי יופיע בישראל

אייל דץ

24.8.2010 / 16:04

האיש שאחראי בין היתר ללהיטים Sunday Shining ו- Even After All מגיע להופעה אחת בבארבי בתל אביב ב-16 לאוקטובר. מחיר 200 הכרטיסים הראשונים יעמוד על 169 שקלים

אמן הסול הבריטי פינלי קוואי מגיע להופעה בישראל. האיש שאחראי בין היתר ללהיטים Sunday Shining ו- Even After All מגיע להופעה אחת בבארבי בתל אביב ב-16 לאוקטובר. 200 הכרטיסים הראשונים להופעה יימכרו במחיר מוזל של 169 שקלים כאשר לאחר מכן יעלה המחיר.

קוואי פרץ אל זירת המוסיקה הבריטית ב-1997 עם אלבום הבכורה שלו Maverick A Strike אשר זכה להצלחה אדירה, והגיע לרשימת ה- UK Top 20 פעמיים עם השירים Sunday Shining ו- Even After All. האלבום זכה להפוך לאלבום זהב תוך שלושה שבועות בלבד, וזכה עקב כך גם בטקס פרסי המוזיקה הנחשק Brit Award. בשנת 2000 שוחרר האלבום השני של קוואי, Vanguard ובשנת 2004 שוחרר האלבום השלישי Much More Than Much Love בשנה זו הוציא קוואי גם אלבום אי. פי בשם Dice .

בשנת 2005 עבר קוואי לברלין ושם הוא פועל עד היום. בשנת 2007 הקליט קוואי אלבום בשם Pound for Pound יחד עם נורמן גרנט (Twinkle Brothers) ובו משתתפים גם סליי דנבר ולויד פארקס. במהלך השנים עבד עם אמנים שונים כמו איגי פופ, פריימל סקרים, טריקי ועוד רבים והופיע יחד עם ג'יימס בראון, לוציאנו, דה וורו, בן הארפר, פאן לובינג קרימינלס, רובי וויליאמס, איימי וויינהאוס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully