וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה בקבוקי בירה LCD סאונדסיסטם צריכים?

עינב שיף

25.8.2010 / 13:15

לקראת הופעתם בישראל, ג'יימס מרפי והחבורה דרשו וקיבלו מהפקת המופע 48 בקבוקים של בירה, לצד ארבעה בקבוקי שמפניה, פלטת גבינות וכמובן (איך אפשר בלי?) תבלין ציפורן

LCD סאונדסיסטם כבר מזמן נחשבת ללהקה גדולה, להדליינרית בכל פסטיבל אליו היא מגיעה. לכן, גם הדרישות של ג'יימס מרפי ושות' הן בהתאם וכך גם לקראת הופעתם בישראל ב-31 באוגוסט, במסגרת ועידת המוזיקה של היינקן.

כפי שעולה מרשימת הדרישות של הלהקה, שהגיעה לידי וואלה! תרבות, החברים מבקשים ארבעה בקבוקי שמפניה מסוג Dom Perignon או Veuve או Moet או Perrier Jouet, שעל פי מביני דבר, נחשבים לבקבוקים לא זולים בלשון המעטה. את הבקבוקים יש להביא בשני דליי שמפניה תואמים עם קרח. אחרי השמפניה, LCD יתפנקו בבקבוק וויסקי מסוג Knob Creek, בקבוק אחד של וודקה סמירנוף או סטולי ולא פחות מ-48 (!) בקבוקי לאגר של בירה איכותית.

במשקאות הקלים יעברו LCD לבקבוקי אורנג'ינה רגילים או אורנג'ינה מסוג תפוזי דם, שישה בקבוקי ג'ינג'ר אייל, שישה פפסי ושישה פפסי מקס. לצד אלו, יש לצייד את המקום בליטר של חלב מלא, ליטר של חלב 2%, 15 כוסות קפה במאגים, 24 כוסות זכוכית למים, מיכל מים גדול, מיכל מלא קרח וכלי עם קרח יבש.

בגזרת האוכל LCD סאונדסיסטם משדרים פרסטיז'ה עם פלטת גבינות, לצד תפוצ'יפס וביסקוויטים, פיתות וחומוס, מגש קטן של מקלות גזר ומקלות סלרי ותבלין מסוג ציפורן. את הכל אמורה החבורה לנגב עם 10 מגבות ידיים. על הבמה מבקשת החבורה 24 בקבוקי מים אישיים לא מקוררים, שישה בקבוקי מים עם ויטמינים בטעמים, שגם הם לא יהיו מקוררים, ו-20 מגבות ידיים לבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully