וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: המוזיקה הישראלית חוזרת לניצנים

עינב שיף

26.8.2010 / 8:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, החוף הדרומי יארח בחול המועד סוכות את אביב גפן, אהוד בנאי, כנסיית השכל, שלום חנוך ועוד

המוזיקה הישראלית חוזרת לניצנים באופן רשמי: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, החוף יארח פסטיבל מוזיקה בן ארבעה ערבים בחול המועד סוכות (25-28 בספטמבר), כשבכל ערב יתקיימו במקום הופעות מיוחדות לפסטיבל, שייקרא "חג שמח ניצנים".

בערב הפתיחה יופיע אביב גפן, שיארח את יהודה פוליקר (לאחר שהאחרון אירח אותו בקיסריה) ואת שלומי שבן, שנהג להתארח בהופעות של גפן ולבצע את "אולי" מתוך האלבום "עכשיו מעונן". שבן מאזכר את גפן באופן קבוע בקאבר לרנדי ניומן, "החיים שלי טובים". בערב השני יופיעו כנסיית השכל ואהוד בנאי, כששתי ההופעות הן במחיר כרטיס אחד. גם לכנסיה ולבנאי עבר משותף, שכבעבר שימשה הלהקה כהרכב הליווי של בנאי.

בערב השלישי של הפסטיבל שוב ישנו צמד בעל עבר משותף – גידי גוב ויהודית רביץ, במופע משותף שיכלול שירים מהרפרטואר של שניהם. את הפסטיבל יחתום המופע של אביתר בנאי וארז לב ארי, לצד הופעה של שלום חנוך. הופעתם של החברים של נטאשה בפסטיבל בוטלה, בשל מצבו הבריאותי של ארקדי דוכין.

מחירי הכרטיסים לפסטיבל נעים בין 160 ל-180 שקלים, כשלתושבי עוטף עזה תינתן הנחה. במקום תיבנה טריבונה שתתאים לפסטיבל, כך שההופעות לא יתקיימו בעמודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully