וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אייל דץ

26.8.2010 / 8:00

ערב של רבי מכר ספרותיים מגיע לקולנוע, עם שרה מישל גלר בעיבוד לספר של פאולו קואלו ועם "נערה עם קעקוע דרקון". לשם האיזון, גם דגי הפיראנה אוכלי האדם עושים קאמבק עטור מחשופים

ורוניקה מחליטה למות

עיבוד לרב המכר בעל אותו שם של פאולו קואלו. לוורוניקה דקלייב בת ה-28 יש הכול (קריצה, קריצה, מרפק, מרפק): היא נראית טוב ויש לה משכורת יפה ואחלה דירה במנהטן. אבל משהו חסר, והיא מרגישה שחייה נטולי משמעות. ערב אחד היא מחליטה למות. שבועיים לאחר מכן היא מתעוררת מתרדמת במוסד פרטי לנפגעי נפש ונאמר לה שלבה חלש ונפגע בצורה בלתי הפיכה. נותר לה שבוע בלבד לחיות ובזמן הזה היא חווה את החיים כמו שמעולם לא חוותה אותם קודם לכן וגורמת לשינוי בקרב האנשים שסביבה.

בארצות הברית הסרט הגיע ישירות ל-DVD. מעניין יהיה לראות את התגובה של הקהל הישראלי לעיבוד של אחד מהסופרים הזרים היותר פופולריים כאן.

במאי: אמילי יאנג. שחקנים: שרה מישל גלר, ג'ונתן טאקר, אריקה כריסטיאנסן, רנה אוון (103 דקות)

נערה עם קעקוע דרקון

מבוסס על הספר הראשון בטרילוגיית ה"מילניום" של הסופר השבדי סטיג לרסון. לפני 40 שנה, הארייט ונגר נעלמת מאירוע משפחתי שהתקיים על אי שבבעלות שבט ונגר העוצמתי. גופתה מעולם לא נמצאה, אך דודה משוכנע שהיא נרצחה ושרוצחה הוא חבר במשפחתו שלו. הוא מעסיק עיתונאי פיננסי עם תדמית כושלת, מיקאל בלומקביסט, ואת האקרית המחשבים אליזבת סאלנדר כדי שיחקרו את המקרה.

כאשר הצמד מחברים את היעלמותה של הארייט למספר רציחות מוזרות אחרות שאירועו באותו זמן, הם מתחילים לפרום היסטוריה משפחתית מצמררת. אך הוגנרים הם שבט חשאי, ובלומקביסט וסאלנדר מתחילים לגלות כמה רחוק הם מוכנים ללכת כדי להגן על עצמם.

במאי: נילס ארדן אופלב. שחקנים: מייקל נייקויסט, לנה אנדרה, פיטר האבר (152 דקות)

פיראנה 3D

הפקה מחודשת של הסרט "פיראנה" של ג'ו דנטה משנת 1978 המגיעה אלינו בתלת מימד. מערבולת תת ימית גורמת לשחרורם של דגים פרהיסטוריים שנלכדו מתחת לקרקעית הים. חמושים בשיניים חדות כתער ותאבון לדם, דגי הפיראנה מאיימים להפוך מפרץ שלו ואת עשרים אלף הנופשים בו לאמבטית דם ענקית.

"מספק בדיוק את מה שאתם מצפים לו: נהרות של דם, קרעי בשר ודונמים של שדיים, חלקם אפילו אמיתיים", תיארו את הסרט באתר MTV.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס - 81

במאי: אלכסנדר אג'א, שחקנים: ריצ'ארד דרייפוס, וינג ריימס, כריסטופר לויד, אלי רות. (107 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully