וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק והראפר טימבלנד: "לא ניסיתי להתאבד"

עינב שיף

26.8.2010 / 20:32

המוזיקאי המבוקש, שעבד בין השאר עם מדונה, קנייה ווסט וריהאנה, הכחיש דיווח של אתר TMZ שטען כי ניסה ליטול את חייו לאחר שנגנב ממנו חפץ יקר ערך. "אין לי מושג על מה מדובר"

האם טימבלנד, אחד המפיקים החשובים והמבוקשים בעולם המוזיקה ניסה להתאבד? אתר TMZ דיווח היום (חמישי) כי המפיק, ששמו האמיתי הוא טימותי מוסלי, נעדר משעות הבוקר והדבר דווח למשרד השריף במחוז בלוס אנג'לס בו הוא שוהה על ידי חמותו.

על פי האתר, טימבלנד היה נסער לאחר שגילה כי שעון בשווי שני מיליון דולרים נגנב ממנו. האתר אף הביא את שיחת החירום שנערכה למוקד 911 בנושא. "הוא שלח הודעה שנמאס לו מהמתח", נשמעת חמותו אומרת בהקלטה.

אלא שלאחר מספר שעות עלה טימבלנד בעצמו לשידור בתוכנית הרדיו של מנחה "אמריקן איידול", ריאן סיקרסט, והכחיש את הדיווח. "אני לא יודע מה קרה, אם להיות כן איתך", אמר טימבלנד לסיקרסט. "אני אפילו לא יודע על מה אנשים מדברים. "הגניבה אכן התרחשה, אבל זה לא היה שעון, זה היה משהו אחר. זה אנשים שקרובים אליך. אז הדבר היחיד שעשיתי היה לצאת לסיבוב, להבין מה קרה, איך אני אתמודד עם זה. אני מניח שאנשים דאגו בגלל שלא דיברתי".

טימבלנד בן ה-39 נחשב לאחד המפיקים הגדולים בעולם ההיפ הופ והפופ, בזכות עבודתו עם מיסי אליוט, שיחד עמה יצר סאונד חדש בז'אנר שהפך אותו לאחד המפיקים המבוקשים בתחום. מאז, עבד עם מדונה, ריהאנה, ג'יי זי, קנייה ווסט, אלישיה קיז ועוד רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • טימבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully