וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ברשת: שירים חדשים של נינט באנגלית

עינב שיף

28.8.2010 / 22:24

אתר CMJ בחר בטייב לפינת "אמן השבוע" שלו ובתוך כך אפשר האזנה לכמה משירים שלה שלא פורסמו עד כה. "אני מקווה שאנשים יתחברו למה שאני עושה", אמרה נינט בראיון לאתר

קצת פחות משנה אחרי צאת "קומוניקטיבי", נחשפים שירים חדשים של נינט - הפעם בשפה האנגלית. אמש (שישי) פרסם אתר CMJ, בבעלות החברה המפיקה את מרתון המוזיקה המפורסם ראיון עם נינט, לאחר שנבחרה לאמנית השבוע שלהם. בראיון, ישנה הפניה לעמוד של המוזיקאית באתר Sonicbids ובו מספר שירים באנגלית שטרם ראו אור.

בין השירים, ניתן למצוא שם את "Today", "Under My Belly" ו-"Shot in The Ass" וכן את הקאבר שמבצעת טייב בהופעות ל-"No Regret Rien" של אדית פיאף. כמו כן, נמצאת שם הגרסה האנגלית ל"אם אני אלך", שנמצאת גם במייספייס של טייב.

"אני מאד מקווה שאנשים יתחברו למה שאני עושה", אמרה טייב לאתר CMJ ביחס לחומריה באנגלית, אותם היא תרצה לכנס באלבום עליו היא עובדת. "אני מאד רוצה לצאת עם הלהקה שלי ולהופיע". ככלל, האתר מחמיא לטייב על דרכה מ"כוכב נולד" ועד לחומריה החדשים. "היא תבדר אתכם, אבל בתנאים שלה", נכתב שם, בפרפראזה על הקאבר שלה ל-"Let Me Entertain You" של רובי וויליאמס.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully