וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "The Last Exorcism" ו-"Takers" בפיסגה

עינב שיף

29.8.2010 / 18:43

שני הסרטים הכניסו כמעט את אותו הסכום בסוף השבוע הראשון להקרנתם, כשע"פ דיווחים ראשונים "The Last Exorcism" עקף במעט את "Takers", שהוקרן במספר קטן יותר של בתי קולנוע

סוף שבוע צמוד בטבלת שוברי הקופות בארה"ב, אולם בסיכומו של דבר 10 הסרטים הראשונים בטבלה הכניסו פחות מ-90 מיליון דולר, כך שרשמית: סוף הקיץ הגיע. על פי הדיווחים הראשוניים באתרים כמו Box Office Guru, הסרט שבמקום הראשון הוא "The Last Exorcism", סרט אימה בכיכובה של אשלי בל ובהפקתו של עילי רות', כוכב "ממזרים חסרי כבוד".

הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 21.3 מיליון דולר, 300,000 דולר יותר מסרט האקשן "Takers" עם המוזיקאים כריס בראון ו-T.I, שהכניס 21 מיליון דולר, אולם הוקרן בכ-600 בתי קולנוע פחות מ-"The Last Exorcism".

"בלתי נשכחים" של סילבסטר סטלון נמצא במקום השלישי בטבלה עם 9.5 מיליון דולר בסוף השבוע. בכך, אולפני Lionsgate סוגרים שבוע מוצלח עם שני סרטים בשלישיה הפותחת - גם "The Last Exorcism" וגם "בלתי נשכחים". במקום הרביעי נמצא "לאכול, להתפלל, לאהוב" עם ג'וליה רוברטס, שגרף 7 מיליון דולר בסוף השבוע ואילו הסרט הסוגר את החמישיה הפותחת של הטבלה הוא "The Other Guys" עם מרק וולברג ו-וויל פארל, שגרף 6.6 מיליון דולר בסוף השבוע.

שובו של "אווטאר"

המקום השישי בטבלה שייך להפתעת השבוע שעבר, "Vampires Suck", שהכניס השבוע 5.3 מיליון דולר, לעומת 12.2 בשבוע שעבר, נפילה של 56.6% מהשבוע שעבר. במקום השביעי נמצא "התחלה", שסוגר שבוע 7 בטבלה עם סך הכל הכנסות של 270 מיליון דולר בארה"ב בלבד. הסרט השני בסדרת "נני מקפי" הכניס בסוף השבוע 4.74 מיליון דולר והגיע למקום השמיני.

שני כישלונות חותמים את העשירייה הפותחת השבוע - "אהבה בהחלפה" של ג'ניפר אניסטון עם 4.65 מיליון דולר בלבד ו"פיראנה", כישלון נדיר לסרט תלת מימד, שהשיג 4.3 מיליון דולר בסוף השבוע. אגב תלת מימד, "אווטאר" שוחרר בגרסתו החדשה לאקרנים בסוף השבוע ומ-812 האולמות בהם הוקרן, הכניס הסרט 4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully