וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב אנשי התיאטרון - מי הצטרף ומי עזב?

עינב שיף

29.8.2010 / 23:18

לאחר שנודע על עזיבתם של מספר שחקנים, וואלה! תרבות עושה סדר עם הרשימה העדכנית: אבי גרייניק, עדנה מזי"א ומירה עוואד בפנים, וגם דרור קרן, לטענת יוזמי המכתב

לאחר שנדמה היה שהתגלו בקיעים ראשונים בחזית הסירוב של אריאל, מבט ברשימת החותמים מגלה שלא כך: במכתב העדכני שהגיע לידי וואלה! תרבות חתומים 63 שחקנים, במאים, מחזאים, דרמטורגים, מלחינים ועוד.

בין החותמים החדשים נמצאים השחקן והמוזיקאי אבי גרייניק, המחזאית המצליחה עדנה מזי"א, מנהל בית הספר בית למשחק בית צבי לשעבר גרי בילו, המחזאי עידו ריקלין (בן זוגו של חבר הכנסת ניצן הורוביץ), השחקן הוותיק אבי פניני ועוד.

שמות בולטים נוספים ברשימה הם של דרור קרן, עליו נטען כי הוא חזר בו מהמכתב באמצעות מכתב ששלח מוקדם יותר להנהלת הקאמרי, בו טען כי מעולם לא חתם על מכתב הקורא לחרם. עם זאת, שמו של קרן מצוי גם ברשימה העדכנית. קרן לא נענה לפניות הרבות אליו להגיב בנושא. שם מעניין נוסף הוא של נציגת ישראל לאירוויזיון 2009, מירה עוואד, שכבר עוררה סערה בעבר כשביטלה הופעה בלונדון ביום העצמאות.

מי שאינם חתומים במכתב עם אלון דהן, עירית קפלן, אולה שור-סלקטר ובעלה מיכה סלקטר וכן אביו, אברהם סלקטר. הזוג סלקטר ביקש להסיר את שמו מהמכתב מאחר ולטענתו מעולם לא חתם עליו. על דברים אלו אמרה בתגובה ורדית שלפי, יוזמת המכתב: "כל חותמי המכתב להנהלות התיאטרונים קיבלו נוסח של המכתב, בטלפון או במייל או בשיחה פנים אל פנים, בכללם בני משפחת סלקטר (מיכה, אולה ואברהם). במקרה של משפחת סלקטר, ייתכן שחלה אי הבנה או טעות טכנית מצערת, שבגללה הם השתרבבו לרשימת החותמים".

רשימת החותמים המלאה: יוסי פולק, דורון תבורי, גרי בילו, ענת גוב, עדנה מזי"א, סביון ליברכט, יהושע סובול, איתי טיראן, דורי פרנס, אופירה הניג, דרור קרן, אבי גרייניק, אבי פניני, יניב ביטון, שירי גולן רוטנברג, יגאל עזרתי, אוהד שחר, עודד קוטלר, רמי הויברגר, מוטי לרנר, שרדי ג'בארין, ג'נט מלכין, עידו ריקלין, ליליאן ברטו, אלברט כהן, יעל רונן, מיכאל כורש, יוסף סוויד, בעז גאון, שיר אידלסון, שמעון בוזגלו, נורמן עיסא, פרופ' גד קינר, פרופ' נורית יערי, פרופ' אבנר בן-עמוס, פרופ' שמעון לוי, פרופ' פרדי רוקם, תמר קינן, סיני פתר, רות זיו אייל, ארי רמז, יואב בר-לב, רינה ירושלמי, חוה אורטמן, שרה פון-שוורצה, אמיר אוריין, אהרון אלמוג, מרים גורצקי, אסף פריינטא, אבי יונה בואנו (במבי), ירדן בר-כוכבא, סיוון ששון, אילן תורן, שוקי וגנר, בן ציון מוניץ, נמרוד ברגמן, ישי גולן, אודליה מורה מטלון, יעל קרמסקי, אלון טיראן, מירה עווד ו-ורדית שלפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully