וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחרימי אריאל - בוגדים, לכו להופיע בעזה"

עינב שיף

30.8.2010 / 5:16

תנועת "ארץ ישראל שלנו" הפיצה כרוזים בהתנחלויות בגנות החותמים על מכתב אנשי התיאטרון הקוראים שלא להופיע בהיכל התרבות באריאל: "זו הזדמנות להיאבק בגיס החמישי", אמר חבר התנועה ברוך מרזל

הסערה הפוליטית שעוררו אנשי התיאטרון שחתמו על המכתב הקורא שלא להופיע באריאל ובכל התנחלות אחרת עובר גם לשטח: תנועת "ארץ ישראל שלנו" החלה בהפצת כרוזים הקוראים להחרים את אנשי התיאטרון החתומים על המכתב, תחת הכותרת "לכו להופיע בעזה".

"'אנשי התיאטרון' הצהירו שיחרימו את אריאל ויצטרפו לחרם של החמאס והרשות הפלסטינאית על המתיישבים", נאמר בכרוז. "אותם 'נאורים וליבראלים' תמיד בצד של הערבים. כשיש מלחמה - הם עם החמאס!, כשיש פיגועים - הם צועקים נגד 'עוולות הכיבוש', כשאויבי ישראל מחרימים את ישראל, הם בצד של האויבים. הגיע הזמן להצהיר - אנחנו מחרימים את המחרימים. הגיע הזמן לומר לבוגדים - לכו להופיע בעזה!!!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בוגדים - לכו לעזה". הכרוז של ארץ ישראל שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גורמים המקורבים לתנועה, הכרוז יופץ גם במקומות הסמוכים לתיאטראות הבימה ובית לסין. "החרם של השחקנים הינו הזדמנות לגיטימית למאבק כולל בגיס החמישי - שחקני התיאטרון המוציאים את דיבת ישראל רעה", אמר ברוך מרזל, חבר התנועה. "לא מדובר רק בהחרמת אריאל, רוב רובם של אנשי התיאטרון בארץ הפכו למרעילי בארות היוצאים כנגד צה"ל ומדינת ישראל. הגיע הזמן שעם ישראל יאמר את דברו, יחרים, ויוקיע את מסע ההסתה היוצא מהבימה והקאמרי".

לצד הכרוזים, מאז פורסם המכתב ביום שישי האחרון נפתחו קבוצות בפייסבוק הקוראות להחרים את היוצרים החתומים על המכתב. לקבוצת "הם מחרימים את אריאל? אנחנו נחרים אותם בכל הארץ" הצטרפו עד כה 2,626 אנשים וישנן קבוצות נוספות שהוקמו לשם אותה המטרה. מנגד, היום (שני) עתידה להתקיים בתל אביב הפגנת תמיכה בחותמים על המכתב, בחסות תנועת "שלום עכשיו". "הגיע הזמן להפסיק את ההצגה", אומרת התנועה בהזמנה להפגנה. "במקום בו יש כיבוש - אין תרבות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully