וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הסרתי את חתימתי מן המכתב"

עינב שיף

30.8.2010 / 11:51

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, השחקן עדיין שותף לדרישה שלא להופיע מעבר לקו הירוק. "ביקשתי להתנער מהנוסח 'המחרים והסרבני' שלא עליו חתמתי", הסביר קרן את מהלכיו

פחות מ-24 שעות מאז פורסם המכתב ששלח דרור קרן להנהלת הקאמרי, ממנו השתמע לכאורה כי נסוג מתמיכתו במכתב יוצרי התיאטרון המסרבים להופיע באריאל, פרסם השחקן באמצעות התיאטרון מכתב הבהרה נוסף, בו הוא מדגיש כי הוא עדיין תומך ביוזמה.

"מהמכתב שלי הובן משום מה שהסרתי את חתימתי ממכתב השחקנים למנהלי התיאטראות ואני מסכים להופיע באריאל ומעבר לקו הירוק", כותב קרן. "למען הסר ספק: ביקשתי להתנער מהנוסח 'המחרים והסרבני' שלא עליו חתמתי. יחד עם זאת, מעולם לא הסרתי את חתימתי ובקשתי כמו בקשתם של 53 אנשים נוספים, ממנהלי התיאטרון לא להופיע מעבר לתחומי הקו הירוק בעינה עומדת".

כפי שפורסם אמש (ראשון) בוואלה! תרבות, קרן עדיין נכלל ברשימת השמות החתומים על המכתב העדכני, לצד מצטרפים חדשים כמו אבי גרייניק, עדנה מזי"א, אלמנתו של חנוך לוין ליליאן ברטו ועוד. זאת, למרות פרסומים שונים שטענו כי קרן חזר בו מהתמיכה ביוזמה, בעקבות המכתב ששלח לתיאטרון הקאמרי, בו כתב "מעולם לא חתמתי על מכתב הקורא לחרם".

לעומת קרן, חמישה יוצרים הסירו את חתימתם מהמכתב, בהם עירית קפלן, אלון דהן, אברהם, מיכה ואולה שור-סלקטר. שור-סלקטר אף הגדילה לעשות ואמרה כי מעולם לא חתמה על המכתב, מה שגרר התנצלות של יוזמי המכתב בפניה על אי ההבנה.

  • עוד באותו נושא:
  • דרור קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully