וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ברפרטואר תיאטרון המדיטק לשנת 2010-2011?

עינב שיף

30.8.2010 / 12:17

התיאטרון זוכה הפרסים, שיפעל תחת המנהל האמנותי החדש רוני פינקוביץ', יעלה חמש הפקות חדשות, ביניהן "הנער מסביליה" ו"הקוסם מארץ עוץ" בבימויו של גלעד קמחי

תיאטרון המדיטק, התיאטרון הבולט בישראל לילדים ונוער הציג את הרפרטואר שלו לעונת 2010-2011, בסימן כניסתו לתפקיד של המנהל האמנותי החדש של התיאטרון, רוני פינקוביץ'.

השנה יעלה התיאטרון, שגרף החודש 6 פרסים טקס פרסי התיאטרון לילדים ונוער, 5 הפקות חדשות, בהן "הנער מסביליה", "נחמן" אודות חיים נחמן ביאליק, "נסיך-צפרדע" של האחים גרים, "הקוסם מארץ עוץ" אותו יביים גלעד קמחי ("אביב מתעורר") ו"הרקדן" של יענקלה יעקובסון. לצד הפקות אלו, ימשיך התיאטרון להציג הפקות מהרפרטואר הוותיק שלו ולארח הצגות נוספות במשכנו.

"ביימתי את ההצגה הראשונה שפתחה את תיאטרון המדיטק, האופרה 'מקס ומוריץ' מאת גיל שוחט", אמר פינקוביץ'. "התפעלתי אז מיופי האולם החדש והתוכניות מרחיקות הלכת להקמת מרכז תרבותי שכלל ספריה, מוזיאונים ושאר רעיונות שהיו רק על הנייר ונראו דמיוניים. עם השנים כל החזון המדומיין הזה קרם עור וגידים והתמלא תכנים ועשייה. אני גאה ונרגש לקחת חלק בעשייה הזאת ומגיע לתפקיד נחוש ומלא אמונה להמשיך במפעל היפה והחשוב הזה. הצגות שראיתי בילדותי חרוטות בי עד היום כחוויות מרכזיות בחיי. זו שאיפתי לגבי הקהל הצעיר. להצליח לגרום לאחרים התרגשויות מסוג זה.לגרות את החושים ולפתח את המודעות, החשיבה והמצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully