וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: תערוכת כרזות בהיכל התרבות באריאל

עינב שיף

30.8.2010 / 12:50

מכון אבני לעיצוב ואדריכלות בתל אביב יפנה לעיריית אריאל בבקשה לקיים במקום תערוכה, על רקע סירוב אנשי התיאטרון להופיע במקום. "האמנות מעל המחלוקת", אומר מנהל המכון

דווקא על רקע סערת סירובם של שחקני תיאטרון להציג בהיכל התרבות באריאל, קמה יוזמה חדשה התומכת במקום מכיוון עולם האמנות: מכון אבני לעיצוב ואדריכלות בתל אביב יפנה לראש עיריית אריאל, רון נחמן, בבקשה לקיים במקום תערוכת כרזות, שתיקרא "אמנות חוצה גבולות".

היוזמה היא של צבי פלדמן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית במכון, בתמיכת מנהל המוסד, שמעון צמרת, על רקע מה שקוראים במכון "הגנת חופש האמנות מפני פוליטיזציה". "במחלקה לתקשורת חזותית של מכון אבני ממשיכים את מסורת התגובה ונקיטת עמדה כאשר מתחוללת סערה ציבורית סביב נושאים אקטואליים בוערים, כשם שהיה כאשר נפלו טילי קסאם על מכללת ספיר ועל ישובי עוטף עזה, וכן במקרים נוספים אחרים", אומר צמרת. "דרך זו הינה המשכה של מסורת רבת שנים, בה הסטודנטים הצעירים במכון אבני מגיבים, נוקטים עמדה ומנהלים דיאלוג על נושאים בוערים וכואבים בחברה הישראלית".

הכרזות בתערוכה "יביעו בצורה ויזואלית את נקודת המבט של הסטודנטים בנושא חופש הביטוי", כפי שאומרים במכון. "הכרזות נעשו באופן פלורליסטי ומציגות מגוון דעות רחב, המשקף את חופש הביטוי והמחשבה במכון", אומר צמרת. "האמנות, היצירה והרוח, היתה, הינה ותהיה תמיד מעל לכל מחלוקת פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully