וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביאנלה לאדריכלות נוף והפסטיבל לתיאטרון רחוב יוצאים לדרך בבת ים

31.8.2010 / 0:50

במהלך חול המועד סוכות יתאחדו שני האירועים ויתקיימו זה לצד זה ברחבי העיר, עם מיצגים, סדנאות ומופעים מהארץ ומהעולם

יח"צ - חד פעמי

(להקת Décor Sonore בפעולה. באדיבות יח"צ)

שמח בבת ים: הביאנלה השנייה לאדריכלות הנוף העירוני ופסטיבל בת ים ה-14 לתיאטרון רחוב מאחדים השנה כוחות ויתפזרו במקביל ברחבי העיר. שני האירועים יתקיימו זה לצד זה במהלך חול המועד סוכות (26-28 בספטמבר).

הביאנלה, שכותרתה היא "הזדמנות 2010", תעמוד השנה בסימן תהליכי הבנייה, השינוי והשיפוץ המתמשכים שעוברת בת ים בתקופה האחרונה. לדברי האוצרות, פרופ' יעל מוריה-קליין וסיגל ברניר, המטרה היא "להפוך את המצבים האלה מנטל להזדמנות" ולהכיר בהם כ"בעלי ערך בפני עצמם, ולא מצבים של המתנה ל'עתיד טוב יותר'".

45 תחנות יפוזרו ברחבי בת ים, בהן יציגו אדריכלים ואמנים מהארץ ומהעולם הצעות לשיפור אורח החיים בעיר. בין הפרויקטים המסקרנים יהיה ניתן למצוא הדרכה לתכנון מחדש (בעזרת אדריכל וחומרי גלם) של החצר המשותפת של בניין דירות תוך 72 שעות; פארק טמגוצ'י - מתקן שעשועים לילדים שהפעלתו מאפשרת התפלת מי ים; ופרויקט "Skylight" שבמסגרתו ייתלו גופי תאורה ענקיים על גבי המנופים שמוצבים באתרי הבנייה ברחבי העיר.

הפסטיבל לתיאטרון רחוב, שיתקיים לצד הביאנלה בניהולו האמנותי של של עתי צטרון, יציע השנה תשעה מופעים אורחים מרחבי העולם. בין השאר, תופיע להקת Décor Sonore (תפאורה צלילית) מצרפת שתהפוך את מלון מרקיור בטיילת לכלי נגינה ענק, כשעל קירותיו, עמודי התאורה ומעקי המתכת ינגנו חבריה קונצרט המלווה באקרובטיקה אווירית. הופעה מסקרנת נוספת תהיה של להקת Les Grooms (נערי השירות), גם היא מצרפת, ששמונת חבריה המוקיונים יובילו את הקהל למסע ברחבי עיר.

כמו כן, כבכל שנה, תתקיים תחרות מופעים מקוריים שהוכנו במיוחד עבור הפסטיבל, בה ייקחו חלק 15 קבוצות תיאטרון רחוב מרחבי הארץ. בנוסף, תמוקם בפסטיבל במה מיוחדת למוזיקה ניסיונית כמחווה למנצח יוסי מר חיים ובניהולו האמנותי של אורי דרומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully