וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: הוט צ'יפ וקניה ווסט

אלון עוזיאל

31.8.2010 / 13:00

אחרי ההופעה של LCD סאונדסיסטם, הילדים מנסים לרסן את ההתרגשות עם הוט צ'יפ וקניה ווסט, אבל האמת - לא ממש הולך להם

No Age / Life Prowler - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים מוזיקה מעולה. No Age/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבום! של השבוע הוא ללא ספק האלבום החדש של נו אייג' שדלף חודש לפני התאריך הרשמי ונשמע יותר מוכן ושלם מכל אלבום אחר של הלהקה המצוינת הזו. לפחות ככה נדמה לאחר כמה ההאזנות הראשונות. אז נכון - יש קצת פחות דיסטורשנים, ההייפ שיש סביב עבר סופית ל-Wavves (וזה מוצדק, אגב) והם כבר בטח לא ממש זוכרים מה עושים עם סקייטבורד. אבל המוזיקה שהם עושים מעולה. ממש.

A Classic Education / Gone To Sea - 02:29

זה מצחיק ש-His Clancyness הוא שם מספיק גדול כדי להקים הרכב צד לפרוייקט חדר המיטות שלו, ושההרכב הזה ירכב על המיני-הצלחה שהיתה לו שנה שעברה בבלוגים. בשבועות האחרונים היו כל כך הרבה איזכורים בבלוגים ל-A Classic Education, אותו הרכב חדש של His Clancyness, וכולם דיברו על ההבטחה גדולה, כאילו שמינימום מדובר בהרכב צד של מארק אי סמית'. בכל אופן, הסינגל שכבר יצא ללהקה החדשה הוא ממש מוצלח, והרבה יותר סרפי מכל מה ש-His Clancyness עשה עד היום, וגם הקליפ הוינטג'י שנראה כמו כל קליפ אחר מהתקופה האחרונה מצליח לפגוע. מה שאני מנסה להגיד זה שעם שיר אחד, A Classic Education הם כבר גדולים כמו His Clancyness.

The Raveonettes / I Wanna Be Adored - 05:16

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוגייז בייבי! The Raveonettes/מערכת וואלה!, צילום מסך

דה רייבונטס עשו קאבר לשיר הכי גדול של איאן בראון והסטון רוזס ולאחד מהשירים הכי יפים שהיו אי פעם. בגלל שהרייבונטס להקה מדהימה בפני עצמה, הם גם הצליחו להכניס את אווירת השוגייז האיטית שהם כל כך מזוהים איתה ולגרום לקטע הזה להישמע פיצוץ למרות שהאריזה אחרת לגמרי.

Beach House / White Moon - 09:09

Beach House בהופעה. GettyImages
חזרו לעצמם. Beach House/GettyImages

האלבום האחרון של ביץ' האוס לא היה שווה את הדיו הווירטואלי של המדור הזה ולכן לא התייחסתי אליו, אבל עכשיו הצמד הזה הוציא אי-פי חדש בסדרה "iTunes Sessions" ולגמרי חזר אל עצמו ואל הסאונד החם והמדהים של שני האלבומים הראשונים שלו. על האי.פי יש הקלטות חדשות של קטעים ישנים, שירים מהאלבום החדש והרצועה הנ"ל, שהיא חדשה לגמרי.

Sufjan Stevens / I Walked - 13:15

Sufjan Stevens. Karl Walte, GettyImages
ממש לא איבד את זה. סופיאן סטיבנס/GettyImages, Karl Walte

גם מסופיאן סטיבנס תכננתי להתעלם, אך הדיס שלי החזיק כמה ימים בלבד. אחרי המדור של שבוע שעבר, לא מעט אנשים שאלו אותי איך לא הכנסתי למיקס קטע מתוך האי.פי החדש של סטיבנס, "All Delighted People", והסברתי להם שמעולם לא השתעממתי כמו שהשתעממתי בזמן ששמעתי אותו. ולמען הסר ספק, אז כן, גם השיר הראשון והמוצלח יותר באי.פי הוא חתיכת גלולת שינה עם תופעות לוואי בחילתיות. נראה שסטיבנס לא אהב שאני מלכלך עליו והזדרז להוציא את "I Walked", הסינגל הראשון מתוך האלבום המלא הבא שלו, "The Age of Adz" - רק כדי להוכיח שהוא ממש לא איבד את זה.

Ice Cream Shout / Tattooed Tears - 18:06

שיר שמתחיל בשורה "הבן נואוז איים מיזרבל נאו" לא יכול לאכזב. ונו, הוא באמת אחד מרגעי השיא של השבוע.

Seapony / Dreaming - 22:47

Seapony הם כמו שק של כיף - הם עושים רוקנ'רול פאזי, יש להם זמרת חמודה, הם מזכירים - כמו מיליון להקות של הרגע - את בסט קוסט, וגם נותנים את האי.פי שלהם להורדה חינמית לגמרי בבנדקמפ.

Parenthetical Girls / Young Throats - 25:01

הפומפוזיות והתיאטרליות של הפרנת'תיקל גירלז חוזרים באווירה קצת שונה שמכילה פחות השפעות ניסיוניות של שיו שיו ויותר פופ איצטדיונים של ארקייד פייר. אז בפועל יוצא מן ערבוב מוזר של השניים ואני לא יכול להגיד שלא מסקרן אותי לשמוע כבר את האלבום שיגיע בעקבות הסינגל הזה.

Appaloosa / Intimate (Glass Candy Remix) - 28:54

ב-11 השנים האחרונות גלאס קנדי עשו רק שני רימיקסים, ואחד מהם זה הקטע הנ"ל. כשלהקה מעולה כמוהם שומרת את עצמה בכזו קנאות, זה ברור שהיא לא תפשל כשהיא כבר נוגעת בחומרים זרים. ואכן, הרימיקס ל-"Intimate" של Appaloosa הוא קטע מדהים שלא הולך לאבד מהערך שלו בזמן הקרוב ובטח שלא ליפול מהר מגבעת הרלוונטיות.

Hot Chip / Brothers (Caribou Remix) - 34:34

Hot chip. Karl Walter, GettyImages
הרימיקס הכי שמח בעולם. אלכסיס מ-Hot Chip/GettyImages, Karl Walter

ובניגוד לגלאס קנדי, הרימיקס שקאריבו עשה להוט צ'יפ (ומסתובב כבר מספר שבועות ברשת ורק בימים האחרונים הגיע בגרסה איכותית) הוא כן רגעי ומפוצץ בהייפ. אבל כל עוד הרעש עדיין קיים, מדובר ברימיקס הכי שמח בעולם.

Starfucker / Julius - 39:39

מאז ששמענו מ-Starfucker בפעם האחרונה הם הספיקו לשנות את שמם ל-PYRAMID ואז ל-Pyramiddd, אבל אז החבורה הזו הבינה שאדי ארגוס צדק, ושלשנות את השם לא גורם לך לעשות כלום מאשר "להרגיש אותו הדבר בקשר ללהיות אותו הדבר". אז הם חזרו לשם המקורי והוציאו סינגל שנשמע בדיוק כמוהם ומורכב מסינת' פופ המנוני שמנסה להיות בדיוק מה ש-MGMT היו צריכים להיות באלבום השני שלהם.

LCD Soundsystem / Movement - 43:22

LCD סאונדסיסטם בהופעה בישראל. נמרוד סונדרס
מה שהמבוגרים אוהבים. LCD Soundsystem בתל אביב/נמרוד סונדרס

באמת חשבתם שאצליח לעבור את כל המיקס מבלי לתת מחווה להופעה המדהימה שאני מקווה שכל קוראי המדור היו בה? ברור שלא - הנה שיר מהאלבום הראשון והמעולה של LCD Soundsystem, הישר לפינה של "מה שהמבוגרים אוהבים".

Kanye West ft. Jay-Z, Rick Ross, Bon Iver, & Nicki Minaj / Monster - 46:25

קנייה ווסט בטקס פרסי ה-BET. Matt Sayles, AP
קניה ווסט והפוסי שלו/AP, Matt Sayles

קניה ווסט עומד מאחורי המילה שלו ומביא לנו גם השבוע קטע חדש שלו ושל הפוסי שלו (הוא הבטיח שהמנהג הזה יחזיק מעמד עד חג המולד). רק שהפעם, במקביל לחשודים הרגילים כמו ג'יי-זי, ריק רוס וניקי מינאג', קנייה עושה משהו פריקיש ומכניס לחבילה את בון איבר. האמת, שיתוף הפעולה עם כוכב האינדי-פולק השברירי לא ממש מוכיח את עצמו והשיר קצת נהרס לפני שהוא נכנס, בשלב שבו ניקי מינאג' מנסה להישמע כמו בחורה מג'מייקה. טוב נו, לפחות קניה, ג'יגה ורוס מספקים את שלהם.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully