וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה שלכם יכולה ללכת להזדיין"

עינב שיף

31.8.2010 / 14:09

ג'וני ליידון, סולן הסקס פיטולס בעבר ו-PIL בהווה, אמר באופן ברור מה דעתו על ממשלת ישראל בוועידת המוזיקה של היינקן. לעומת זאת, הוסיף, "באנשים בישראל אני תומך ב-100%"

ג'וני ליידון הגיע לישראל לקראת הופעתו הערב (שלישי) עם ההרכב PIL בוועידת המוזיקה של היינקן ולא חיכה הרבה זמן כדי להגיד מה דעתו על הפוליטיקה המקומית: "בקשר לכל הבולשיט הפוליטי מהאגף השמאלי - אני תומך באנשים בישראל ב-100%, הממשלה שלכם יכולה ללכת להזדיין", אמר ליידון במפגש של שאלות ותשובות עם הקהל בהנחיית דורון "שולץ האיום" אייל. "אני לא תומך באף ממשלה ואף ממשלה לא תומכת בי".

מרגע כניסתו לאולם ליידון עודד את הקהל לשאול אותו שאלות ודיבר על ההיסטוריה שלו עם הסקס פיסטולז, על ה-Pאנק ואפילו על הבושם החדש שהוציא עם הלהקה: "אני חושב שהוא נפלא", אמר ליידון לעיתונאי ששאל אותו על הבושם. "אני יכול להריח את הזרועות שלך מכאן, אתה צריך לשים קצת על עצמך".

כשנשאל על ידי שולץ כיצד הוא מרגיש עם הכינוי "האיום הגדול ביותר על החברה מאז היטלר", אמר ליידון: "זו פריבילגיה". לאחר מכן המשיך ליידון לחבוט בלהקות שניסו לשמור על תווית ה-Pאנק שנוסדה על שמו: "הלהקות האלו נקראות גרין דיי ואני מאוד לא ממליץ עליהן". כשנשאל למה הוא שונא את פינק פלויד, ענה ליידון "אלוהים, שמעת אותם?", אולם לאחר מכן אמר כי החולצה המפורסמת שנשאה את הכיתוב הזה נועדה להצחיק והודה שהוא אוהב את האלבום "אומהגומה" ואת המוזיקה שיצרו עם סיד בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully