וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: דור דניאל ודור דקל - "נהדרת"

1.9.2010 / 8:30

דקל, מהצמד חובבי ציון, מוציא אלבום שיתופי פעולה בו מתארח דניאל עם הקאבר לשיר המיתולוגי של יציאת חירום. "הבנתי שיש פה להיט שלא זוכה לכבוד המגיע לו", אומר דקל

יח"צ - חד פעמי

דור דקל, המוכר יותר בתור חצי הצמד חובבי ציון יחד עם נוי אלוש, מכיר את הנוהל הזה: הוא נמצא בפאב שמתארגן לקראת סיומו של עוד לילה ואז מתחיל להתנגן הפזמון הבא: "תני לי לראות אותך/מתפשטת מולי", מתוך השיר "נהדרת" של יציאת חירום. "ואז אתה רואה את כל הפאב שר את כל המילים, בשאגות", הוא מספר בשיחה עם וואלה! תרבות. "כבר כשראיתי את זה קורה רציתי לעשות לשיר הזה גרסה חדשה, כי הבנתי שיש פה להיט ענק מלפני עשור וקצת שלא זוכה לכבוד המגיע לו".

ככה הגיע הרעיון של דקל לעבד את השיר מחדש ולתת לדור דניאל, שפרץ לפני שנה בגדול עם "מקום לצדך" ונודע כמוזיקאי הישראלי האהוב על בר רפאלי, לבצע את השיר. "תחשוב על זה, דור הוא בול השיר הזה", אומר דקל. "לשמחתי, השמעתי לו סקיצה והוא עף על זה. אני מקווה שזה יתפוס ומי יודע – אולי גם בר רפאלי תרקוד לזה".

מעניין מה החבר'ה של יציאת חירום יגידו על זה שאתה רוכב על הלהיט היחיד שלהם.

"שמע, הם עדיין מקבלים קרדיט כמובן, כך שאם זה יצליח – סידרתי אותם לעוד כמה שנים. לצערי, לא יצא לי להיפגש איתם, בגלל שהכל קרה כל כך מהר ודור יוצא עוד חודש וקצת עם סינגל חדש ולא רצינו לפספס את המומנטום. אני מניח שניפגש עמם בתקופה הקרובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכולם ביחד - "תני לי לראות אותך/מתפשטת מולי". דור דקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסינגל החדש יוצא לקראת אלבום אמן ראשון של דקל, שיאגד עיבודים שיצר בשנים האחרונות, החל מ"אישה מהשמיים" של גלעד שגב ועד רימיקסים של חובבי ציון. לצד "נהדרת", ייצא סינגל נוסף שאת פרטיו דקל שומר קרוב לחזה. באשר לחובבי ציון – אין כרגע מה לצפות לעוד "רוצה בנות": "אנחנו בסוג של הפסקה", אומר דקל. "אמרנו לעצמנו שאם ניצור שיר אחד פעם בשנה, זה יהיה בסדר. אבל כרגע נוי בענייניו ואני בענייניי".

נראה שעולם הרימיקסים שאתה כל כך מחובר אליו זוכה לשדרוג במעמד שלו. לא עוד טראקים של חתונות.

"כן, כי יש המון יוצרים מוכשרים בארץ, מוכרים יותר ופחות. זה כיף שהסצנה של הדאנס קיימת בכל העולם וגם כאן – פעם זה לא התחבב על המדיה בארץ ובגלל אמנים כמו דיוויד גואטה אז זה נהיה בסדר. תחשוב על זה - יש משהו נורא מאוס במילה 'רימיקס', או 'רמיקס' כמו שאוהבים לבטא את זה בעברית. המילה הזו הפכה מאוסה כי היו פה גרסאות שממש לא כדאי לשמוע. אבל הרמה הולכת ומשתפרת, אין ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully