וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אינדינגב מתרחב

עינב שיף

2.9.2010 / 15:30

אירוע האינדי המרכזי בישראל יתקיים השנה במשך שלושה ערבים ולא יומיים כפי שהיה בשלוש השנים האחרונות. המארגנים: "ההרחבה לא פגעה במחיר הכרטיס"

ההצלחה של פסטיבל אינדינגב בשלוש השנים האחרונות לא התחמקה מעיניו של איש וכעת מודיעים מארגניו על הרחבתו המתבקשת: השנה ייערך הפסטיבל במשך שלושה ערבים רצופים, בין התאריכים 7-9 באוקטובר. כרגיל, הפסטיבל ייערך במצפה גבולות שבנגב.

"אנחנו מתרגשים מהעובדה הזו, מהתחושה הזו שהבית ירגיש עוד יותר כמו בית", מסרו מארגני הפסטיבל. "כי אינדינגב זה הבית הרוחני שלנו, של יצירתיות ומחשבה שונה, של אנשים יקרים שלא תמיד הולכים בתלם. ועכשיו גם התחושה הזו תתחדד עוד קצת. גם כי רבים מאוד הציעו וביקשו זאת, גם כי זה חלום וצמיחה נכונה, וגם כי צריכים להמשיך וללכת, ואחרי החוויה המושלמת של השנה שעברה, כולנו רוצים עוד ממנה".

אחד מראשי המארגנים ומיוזמי האירוע, מתן נויפלד, אמר כי הרחבתו לא תפגע במחיר הכרטיס של האירוע, שעומד השנה על 150 שקלים לשלושת ימי הפסטיבל עד ה-26 בספטמבר ו-170 לאחר מכן. כמו בשנה שעברה, לא תתאפשר מכירת כרטיסים במקום האירוע. "בסופו של דבר, זה יוצא פחות מ-2 שקלים להופעה", אמר נויפלד, "כך שההרחבה לא פגעה בנגישות של מחירי הכרטיסים". ניתן לרכוש כרטיסים בלינק המצורף.

גם ליין-אפ האירוע, שצפוי לגדול בעקבות התרחבות הפסטיבל, יפורסם בימים הקרובים ויכלול כבשנים קודמות, שיתופי פעולה ייחודיים לפסטיבל והפקות מיוחדות הקשורות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully