וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבוחה פרוג'קט - "חיטאנה"

5.9.2010 / 7:30

ההרכב של שלומי אברץ ואודי בן כנען חוזר עם סינגל ראשון מתוך אלבום שני ואברץ מספר על הרצון להגיע לפסטיבלים הגדולים בעולם וגם על היחסים עם האחות, קרולינה

יח"צ - חד פעמי

"עוד מדרגה להצלחה" - כך מכנה שלומי אברץ את האלבום שני של מטבוחה פרוג'קט, ההרכב שהקים יחד עם אודי בן כנען. האלבום יוצא שני בימים אלו ומתוכו ניתן להאזין כאן ל"חיטאנה", הסינגל הראשון מתוכו שכבר נכנס לפלייליסט של גלגלצ. "תמיד ידעתי שייקח לנו זמן עד שנצליח בעולם כי ככה זה, זה לוקח שניים-שלושה דיסקים", הוא אומר. "אבל אני שמח שאנחנו ממשיכים בדרך".

מטבוחה פרוג'קט, שלומי אברץ עם אודי בן כנען.
העיקר שהם בדרך. אברץ ובן כנען

תחילתו של ההרכב הוא בפגישה בסיני בין אברץ לבן כנען (לשעבר מלהקת שבע של מוש בן ארי), שהיתה "אהבה ממבט ראשון" כפי שמכנה זאת הראשון. "אבל אנחנו גם מאוד שונים – אני די ג'יי שאוהב מחשב ואולפנים ממוזגים והוא אמן כזה שנוסע ללמוד אצל מורים עתיקים בכל העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לפי ההופעות שליוו את האלבום, נראה שזה מצליח.

"שמע, הכי מוזר לי שמזהים אותי ברחוב כי אני לא זמר שעומד בפרונט ושר על החיים שלו. אבל אני גם שמח שזה קורה ביג טיים ובכל העולם".

איפה למשל?

"יש פניות מאיביזה, יפן, אוסטרליה. הבעיה היא שאנחנו שבעה אנשים שצריך להטיס ואנחנו רוצים לבוא כמו שאנחנו, אז אנחנו אומרים גם הרבה פעמים לא. אבל כן היו לנו מופעים מדהימים בתאילנד".

ומה בהמשך?

"התוכנית היא להגיע לעולם, לכל הפסטיבלים שהם מעל 20 ו-30 אלף איש. אנחנו מופיעים הרבה בארץ, אבל זה לא מספיק. המוזיקה שלנו היא בינלאומית".

MC קרולינה. אביב חופי
מפרגנת. MC קרולינה/אביב חופי

לסיום, מתבקש לדבר עם אברץ לרגע על נושא מוזיקלי, אבל לא כזה שקשור בהכרח אליו אלא לאחותו, קרולינה אברץ, המוכרת יותר בשם קרולינה.

"יש בינינו רק פרגון ואהבה", הוא מסביר. "תמיד יצא שהיא לא יכלה להופיע איתנו, אבל בהופעות הבכורה הקרובות שלנו היא כבר תגיע, לא תהיה לה ברירה".

חשבתם על זה ששניכם יוצרים מוזיקה שבסופו של דבר היא לא באמת ישראלית?

"בדיוק היום דיברנו על זה. זה כנראה בגלל הערבוב שהיה בבית, אבא ששמע יוונית, היא ששמעה רגאיי ואמא עם מוזיקת עולם. איך קרולינה אמרה לי? כל הכבוד לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully