וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה מקסימיליאן בלומין ל"הילדים של ראש הממשלה"

עינב שיף

5.9.2010 / 7:00

המוזיקאית והשחקנית תגלם את ראש לשכתו של ראש הממשלה בסדרה המדוברת של HOT, שצפויה לעלות ב-2011. יוצרי הסדרה: "הדמות נכתבה במיוחד עבורה"

הסדרה "הילדים של ראש הממשלה" של HOT ממשיכה בשרשרת הליהוקים שלה והפעם נמצאת במוקד מארינה מקסימיליאן בלומין, שנבחרה לגלם את אלין מילר, מזכירת הלשכה של ראש הממשלה, אותו יגלם רמי הויברגר. בלומין תגלם בסדרה "צעירה, כוחנית, חריפה ושרדנית, מעריצה את מרגרט תאצ'ר", כפי שמתארים זאת התסריטאי הראשי שחר מגן ("חשופים") והתסריטאית נועה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

"הדמות של אלין, מזכירת הלשכה הכי חזקה במזרח התיכון, נכתבה במיוחד עבור מארינה, שהיא שחקנית שאנחנו מאוד אוהבים ונראה שאין דבר שהיא לא מסוגלת לעשות", אומרים מגן ורוטמן. "הפעם יהיו לה חיים קשים אגב, כי היא צריכה להסתובב עם ראש ממשלה שמבין בעיקר כוח". לדבריהם, החיבור בין דמותה של אלין למקסימיליאן בלומין נולד "כששאלנו את עצמנו את מי הכי היינו רוצים לראות מסתובבת במסדרונות הכנסת, בבית הנשיא או סתם בוושינגטון. התשובה הייתה אחת". לדברי מקורבים להפקת הסדרה, דמותה של מקסמיליאן בלומין קיבלה לא מעט השראה מדמותה של כריסטינה הנדריקס, מזכירת משרד הפרסום שבמרכז הסדרה זוכת הפרסים "מד מן".

הליהוק של מקסימיליאן בלומין מצטרף לסדרת הליהוקים האחרונים של הסדרה, בהם של הויברגר שיגלם את שאול אגמון, ראש הממשלה; מיכאלה עשת, שתגלם את דיתי אגמון, אשתו; אלונה טל שתגלם את בתו, ליבי (ראשי תיבות של "למען ביטחון ישראל"); לי בירן, שיגלם את בנו; אורנה פורת שתגלם את אמו, שרון אלכסנדר שיגלם את הגנן בבית ראש הממשלה; ואוולין הגואל שתגלם את מנהלת המטבח. הסדרה צפויה לעלות במהלך 2011 ב-HOT. מפיקת הסדרה היא "קודה תקשורת" של רם לנדס, המפיקה גם את "מחוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully