וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "פעילות על טבעית" עובר לטלוויזיה

אייל דץ

3.9.2010 / 11:02

חברת ההפקות Dreamworks TV ואולפני רשת ABC קרובות לסיכום על הפקת פיילוט לסדרת אימה טלוויזיונית בבימויו של אורן פלי, הישראלי לשעבר שעומד מאחורי "פעילות על טבעית"

אורן פלי, הישראלי לשעבר שמאחורי סרט האימה המצליח "פעילות על טבעית", מגיע לטלוויזיה. אתר האינטרנט של ההוליווד ריפורטר מדווח כי חברת ההפקות Dreamworks TV ואולפני רשת ABC רתמו את אנשי הסרט "פעילות על טבעית" ובראשם פלי ומייקל פרי, התסריטאי של מה שעתיד להיות סרט ההמשך "פעילות על טבעית 2", לפתח עבורם סדרת טלוויזיה שתביא את הסגנון של "פעילות על טבעית" למסך הקטן. על פי הדיווח, Dreamworks TV ואולפני רשת ABC קרובים לסכם על צילום פיילוט לסדרה.

הסדרה, שתיקרא "הנהר", מביאה את הסיפור שמאחורי חיפושו של אדם שנעלם בנהר האמזון ותכלול את טכניקות הצילום הזכורות לנו "מפעילות על טבעית" ו"מפרויקט המכשפה בלייר".

"פעילות על טבעית" שבזכותו קנה פלי את עולמו, הוא סרט אימה דל תקציב, אשר נכתב ובוים על ידי פלי. הסרט מגולל את סיפורו של זוג צעיר המציב בחדר השינה שלו מצלמה בשל החשש שהבית שבו הם מתגוררים רדוף על ידי כוח על-טבעי.

למרות שתקציב הסרט עמד על 15 אלף דולרים בלבד, הוא הפך להצלחה מסחררת בארצות הברית וגרף רווחים של למעלה מ-106 מיליון דולרים. המגזין "ואנטי פייר" פרסם לפני מספר חודשים כי כתוצאה מהצלחת סרטו השתחל פלי למקום ה-27 ברשימת המרוויחים הגדולים של הוליווד לשנת 2009. פלי, יחד עם שותפו להפקה, ג'ייסון בלום, הרוויח 22.5 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully