וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דילינג'ר אסקייפ פלאן יופיעו בישראל

עינב שיף

5.9.2010 / 21:50

כפי שהודיעה במייספייס שלה, תגיע להקת המטאל האמריקאית להופעה ראשונה בישראל, ב-12 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב

עכשיו זה רשמי: להקת המטאל דילינג'ר אסקייפ פלאן תגיע לישראל ב-12 בנובמבר למועדון הבארבי בתל אביב, כפי שפרסמה לפני מספר שבועות בעמוד המייספייס שלה. היום (ראשון) הודיע מפיק המופע, ליאור קמלי, על קיומו באופן רשמי וכן על תחילת מכירת הכרטיסים, אותם ניתן לרכוש באתר ההפקה, אליו ניתן להגיע בלינק המצורף.

דילינג'ר היא אחת מלהקות המטאל האיכותיות בארצות הברית, אשר קרויה על שמו של ג'ון דילינג'ר, שודד הבנקים המיתולוגי מתחילת המאה ה-20. ב-1997 הוציאה הלהקה אי.פי על שמה שזכה לביקורות מצוינות. בשנת 1999 הוציאה הלהקה אלבום מלא, שגרר את הזמנת הלהקה לסיבוב הופעות של מיסטר באנגל, אחד מהרכביו של מייק פאטון. לאחר מכן, עזב סולנה של הלהקה, דימיטרי מינקאקיס את ההרכב בשל מה שהוא כינה "לוח זמנים צפוף" והלהקה הקליטה אי.פי עם מייק פאטון כסולן, שיצא רק אחרי שכבר מצאה סולן חדש – גרג פוציאטו.

עם פוציאטו הוציאה הלהקה שיר לפסקול הסרט המצליח "Underworld" וב-2004 הוציאה אלבום מלא בשם "Miss Machine". הלהקה הוציאה מאז אי.פי נוסף של קאברים, אלבום אולפן בשם "Ire Works" ובשנת 2010 את "Option Paralysis", אותו יקדמו בהופעתם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully