וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת המצעדים

דפנה לוסטיג

6.9.2010 / 13:07

פנטז'יה מגיעה לכותרות אבל מהסיבות הנכונות, כריס בראון מתחיל לכפר על המכות וכרומיאו מזריקים אנרגיה לווריד של השנה הבאה. דפנה לוסטיג עם פופ לימים הנוראים

פנטז'יה בארינו

פנטז'יה בארינו היתה הסנסציה של העונה השלישית של "אמריקן איידול" ואחת המתמודדת הבולטות ביותר בהיסטוריה של התכנית. הביצוע הנהדר שעשתה ל"סאמרטיים" לקח את האם החד הורית מצפון קרולינה הישר אל הגמר וסידר לסיפור המטריד שלה סוף שמח במיוחד (בארינו נאנסה בצעירותה). מאז, בארינו שיחררה שני אלבומים והופיעה בהפקה הסופר-מצליחה של "הצבע ארגמן" בברודווי, ועל אף שלא הגיעה למכירות כמו אלו של קלי קלרקסון או קרי אנדרווד, היא היתה עסוקה כל הזמן.

עם זאת, את מירב תשומת הלב קיבלה פנטז'יה דווקא לאחרונה, מטעמים רכילותיים כמובן: רומן שניהלה עם גבר נשוי הקים עליה גם את הצהובונים בארצות הברית וגם את האישה הנבגדת, שנידבה בשמחה טינופת לתקשורת. אותה תקשורת דיווחה גם שקלטת סקס בכיכובה של פנטזי'ה עומדת לראות אור וכל הפארסה הזו הובילה אותה לשברון לב ולניסיון התאבדות מתוקשר מאוד, שלמרבה המזל נכשל. בסמיכות מוזרה לאירוע המצער (היא נשבעת שלא מדובר בתעלול יח"צ) יצא אלבומה השלישי שלה, "Back to Me", ונכנס הישר אל המקום השני במצעד האמריקאי – הכניסה הגבוהה ביותר למצעד בכל הקריירה שלה.

119 אלף קונים (בשבוע הראשון) לא טועים: "Back to Me" הוא אלבום שחלקו סול וגוספל מהזן הישן והטוב, וחלקו מעודכן יותר. יש בו מפגשים מוצלחים של פנטזי'ה עם ני-יו ועם המלך הבלתי מעורער של הסול, סי-לו, והיא עצמה נשמעת מצוין לכל אורכו. הוא מופק היטב, נעים וכיפי. "Back to Me" הוא לא אלבום שמחדש, אבל הוא הפתעה נעימה ובהחלט מומלץ לאוהבי הז'אנר ולמי שזוכר את פנטז'יה לטובה מ"איידול".

סי לו

ואם כבר הזכרנו את סי-לו, אז מהאלבום החדש שלו, "The Lady Killer", יצאו לאחרונה שני שירים: "ג'ורג'יה", שהוצע כהורדה חינמית באתר שלו, ו-"No One's Gonna Love You", חידוש יפה לשיר של בנד אוף הורסס שהפיק פול אפוורת' הגאון. יחד עם זאת, רוב הסיכויים שאם נתקלתם בסי-לו לאחרונה, זה היה דווקא בזכות השיר החדש והמעולה שלו, "Fuck You".

"Fuck You", שברדיו האמריקני מושמע בגרסה נקייה תחת השם "Forget You", הוא פצצה של גרוב ואחד מהשירים הכי קוליים של 2010. ביוטיוב הוא כבר להיט ענק ומהקליפ שלו, שיצא ממש לאחרונה, כדאי לליידי גאגא ללמוד משהו על איך נראה קליפ מגניב בדיינר: צבעוני, משעשע ומלא נשמה. את התוצאות של ההיסטריה הוויראלית סביב השיר מתחילים לראות במצעדים: השבוע "Fuck You" נכנס למקום ה-96 בבילבורד טופ 100 ובשבוע הבא הוא אמור להמריא משם למעלה. חוץ מנוכחותו הכובשת של סי-לו, השיר נהנה גם ממגע הזהב של ברונו מארס, אחד מהשמות החמים של 2010 והכוכב של האייטם הבא.

ברונו מארס

מארס, עלם חמודות מהוואי, מוביל שלישיית מפיקים בשם Smeezingtons, שחתומה השנה על שני להיטים ענקיים: "Nothin' on You" של B.O.B ו"ביליונר" של טארבי מקוי. בשניהם מתארח מארס בשירה ואת "Waving Flag" של קיינאן, ועוד להיטים של השוגהבייבז ופלו-רידה, הוא גם כתב.

באוקטובר ישחרר מארס את אלבום הבכורה שלו, והרדיו האמריקנא עף עליו בשמחה. הם מתים עליו, הם מתים על הלהיטים שלו ובהתאם, "Just the Way You Are", הסינגל החדש שלו, עולה השבוע למקום השישי בטופ 100. ואם עדיין לא ברור באיזה סוג של יוצר מדובר אז כנראה שהעובדה שהוא נבחר לחמם את הטור הנוכחי של מרון 5 כבר תסביר את היתר בעצמה.

כריס בראון

כריס בראון נהנה עכשיו מרנסנס בקריירה שלו, שקפאה מאז תקרית המכות ב-2009. האמריקאיים כנראה הרגישו שכישלון אלבומו האחרון, "גרפיטי", היה עונש כבד מספיק על השפה הנפוחה שהעניק לריאנה והיום הם מתאהבים בו מחדש וטוחנים בהנאה את "Deuces", שיר מאלבום שעדיין לא ברור מתי יצא.

בראון מגיע השבוע – במהירות מפתיעה – למקום הראשון במצעד האר.אן.בי האמריקאי ולמקום ה-24 בטופ 100. אלימות דומסטית בצד, הסינגל האיטי הזה מזכיר באופן מטריד את "Ti Amo" של ריאנה אבל הוא שיר יותר טוב ממנו. ""Deuces מגיש לעולם בראון מחוספס יותר, כי הרי בעל מכה ולהיטים מתקתקים, כמו "Forever" ו-"No Air", לא הולכים הכי טוב ביחד. אלימות וחרמנות, לעומת זאת, מתיישבים לאמריקאים הרבה יותר טוב באייפוד.

קייטי בי

אחרי מגנטיק מן שעשו באנגליה טופ 10 בחודש שעבר, הדאבסטפ ממשיך את ההתמסחרות שלו ואת ההתפרסות שלו במצעד הבריטי. החודש זו נסיכת הז'אנר קייטי בי, כולה בת 20, שצועדת כבר שבועיים בטופ 10 עם קטע דאב-סטפ פופי ממכר. "Katy on a Mission" הוא הסינגל הראשון שלה, על ההפקה חתום בנגה והשמועות אומרות שבפסטיבלים האחרונים קייטי חברה למגנטיק מן (שבנגה הוא חלק מהם) וביחד הם נתנו שואו שגרם לאנשים לטפס על האוהלים. כל מה שנותר לנו לעשות זה להתלונן: על זה שלא היינו שם, על זה שהקייטי שלנו היא רוני דלומי, ועל זה ש"קייטי און א מישן" עדיין לא להיט גם כאן.

כרומיאו

ולסיום, מתנה לחג: "Business Casual" הוא האלבום החדש של כרומיאו שיוצא בשבוע הבא אבל אפשר כבר למצוא אותו עכשיו ברשת, ובהחלט כדאי לחפש אותו שם. אין ספק שזה אחד הדברים הכי מרוממי-רוח שקרו במוזיקה השנה. הצמד הקנדי חוזר עם נעלי ריקוד חדשות ואנרגיות מחרמנות, שמקבלות חיזוק משמעותי מפיליפ זדאר מקסיוס, שעבד איתם על האלבום החדש. שאליסון גולדפראפ תקשיב טוב, כי ככה בדיוק עושים אלבום אייטיז: שמח אבל חד, מתוק אך לא סכריני. "Don't Turn the Lights On" הוא כבר להיט, ואם יש אלוהים אז את "Night By Night" כולם ישמעו כל לילה, כל השנה. וככה בטוח, תהיה לכולם שנה ממש טובה ואנרגטית. אינשאללה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully