וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע הרוחני יוצא לדרך

אייל דץ

6.9.2010 / 15:52

בפסטיבל, המתקיים זו השנה הרביעית, יוקרנו 30 סרטים ,רובם בהקרנות בכורה בישראל, ביניהם סרטו החדש של וודי אלן "כשתפגשי זר גבוה ומסתורי" ו"לראות את הנשימה" על חייה של אנה הלפרין

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי לקולנוע רוחני יתקיים בחודש הבא, זו השנה הרביעית בסינמטק בתל אביב. בפסטיבל יוקרנו 30 סרטים ,רובם בהקרנות בכורה בישראל, סרטים עלילתיים, סרטים דוקומנטאריים, וסרטים קצרים . הפסטיבל יתקיים בין ה-14-16 באוקטובר

הסרט שייפתח את הפסטיבל השנה הוא "לראות את הנשימה" , סרט תיעודי על חייה של אנה הלפרין , בת ה- 90, חלוצת המחול המודרני שאף תגיע לפסטיבל כאורחת הכבוד שלו. הפסטיבל ינעל בבכורה ארצית של סרטו החדש של וודי אלן "כשתפגשי זר גבוה ומסתורי" בכיכובם של אנתוני הופקינס ונעמי ווטס.

עוד סרטים שיוקרנו בפסטיבל הם "ספר המתים הטיבטי" שמקריין הזמר לאונרד כהן , המציג את הדרך בה הבודהיזם הטיבטי מתייחס למוות ולשחרור, "הקריאה" בבימוי עמנואל איטייר שיגיע לארץ כאורח הפסטיבל ושעוסק בחקירת המושג "אלוהים". את הסרט מקריינת שרון סטון ומשתתפים בו דסמונד טוטו, הדאלי לאמה, דיפאק צ'ופרה ו"מתנת הדהאמה" שצולם בבורמה.

לצד הקרנות הסרטים יתקיים במסגרת הפסטיבל הפנינג רוחני שיכלול סדנאות , תערוכות, יריד ניו אייג', מפגשים והרצאות של במאים ויוצרים מהארץ והעולם ביניהם הקרנת הסרט "מין מכושף" והרצאה על התפתחות רוחנית במערכת יחסים עם אוהד אזרחי, מדריך לקבלה ומיסטיקה יהודית, הקרנת הסרט "נערת הראמו" ואימון אישי עם ניסים אמון , מפגש עם המורה הרוחני טיוהר שהקים את הכפר האלטרנטיבי פאצ'ה ממה בקוסטה ריקה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully