וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'ורג' קלוני בפסגה

עינב שיף

6.9.2010 / 19:00

"האמריקאי" בכיכובו של קלוני סיים את סוף השבוע של חג העבודה בראש הטבלה, כשהוא גובר על "מאצ'טה" המדובר של רוברט רודריגז. פתיחה מאכזבת ל"הולכים רחוק" עם דרו ברימור

סוף השבוע הארוך של חג העבודה שחל היום (שני) הסתיים בנצחונו של ג'ורג' קלוני בטבלת שוברי הקופות, עם הגיעו של "האמריקאי" בכיכובו למקום הראשון בטבלה, תוך שהוא גורף 16.39 מיליון דולר, מספרים שאכן מסמלים שהקיץ נגמר. במקום השני בטבלה נמצא "מאצ'טה", סרטו המדובר של רוברט רודריגז בכיכובו של דני טרחו, עם אורחים כמו רוברט דה נירו, ג'סיקה אלבה ועוד, שגרף 14 מיליון דולר.

"Takers", הסרט שבסופו של דבר הגיע למקום הראשון בטבלה בשבוע שעבר (בניגוד להערכות האולפנים), הגיע השבוע למקום השלישי 13.5 מיליון דולר ואילו "The Last Exorcism" הגיע למקום הרביעי עם 8.78 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. את החמישיה סוגר "הולכים רחוק" בכיכובם של דרו ברימור וג'סטין לונג, שפתח עם נתון מאכזב עם 8.6 מיליון דולר.

במקום השביעי בטבלה נמצא "The Other Guys" של וולברג ופארל, שגרף בסוף השבוע 6.65 מיליון דולר. "לאכול, להתפלל, לאהוב" ממשיך לאכזב עם מקום שמיני ו-6.25 מיליון דולר בסוף השבוע. "התחלה" מפגין כושר הישרדות מרשים עם 5.86 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע השמיני שלו באקרנים ואילו הסרט השני של "נני מקפי" בדרך להיפרד מהטבלה עם המקום העשירי ב-4.61 מיליון דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully