וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים יתמוך ב-14 פרויקטים חדשים

עינב שיף

7.9.2010 / 9:30

ראש העירייה ניר ברקת וראשי המיזם הכריזו כי 6 מיליון שקלים יושקעו בסרטיהם הבאים של דובר קוסאשווילי ויוסף פיצ'חדזה, כמו גם בעונה השלישית של "סרוגים"

הוכרזו 14 הפרויקטים הקולנועיים והטלוויזיונים שיזכו להשקעה של 6 מיליון שקלים מטעם המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים. בטקס חגיגי שנערך אמש (שני), הכריזו ראש העירייה ניר ברקת ויו"ר הרשות לפיתוח על הפרויקטים שנבחרו על ידי ועדת היועצים האמנותיים שכללה את הבמאים אבי כהן, נפתלי אלטר, ליאון פרודובסקי, דרור סבו, דני וקסמן, הצלם דוד גורפינקל, התסריטאית תמר מרום ועוד, שהיו צריכים למיין את הנבחרים מבין 104 פרויקטים שהוגשו להם.

במסלול להפקת סרטי קולנוע נבחרו הסרטים "סטאבאט מאטר" של טובה אשר, "תרה" של איתן ענר (עיבוד לספרה של צרויה שלו), "סוכריות" של יוסף פיצ'חדזה, "רווקה +" של דובר קוסאשווילי ו"מיתה טובה" של שרון מימון ("סיפור גדול") וטל גרניט. במסלול להפקת סדרות טלוויזיה נבחרו שלושה פרויקטים – "הילדים של ראש הממשלה" של שחר מגן ונועה רוטמן, העונה השלישית של "סרוגים" ו"אורים ותומים" המסקרנת של yes, העוסקת בעולמם של תלמידי ישיבה אליטיסטית על רקע מותם של אחד התלמידים.

במסלול פיתוח לסרט עלילתי נבחרו 5 פרויקטים להשקעה: "גרביטציה וכאב" של גבריאל ואגון, "עדות" של עמיחי גרינברג, "אם ננעלו" של תומר שריג, "כמו בסרט אמריקאי" של אורנה הלוי ו"שושנה חלוץ מרכזי" של עודד רוזן. במסלול פיתוח לסדרת טלוויזיה נבחר הפרויקט "השבאבניקים" של אלירן מלכא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully