וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: "אלג'יר" של גואל פינטו להורדה חינם

12.9.2010 / 9:00

העיתונאי שהכרתם בבית "האח הגדול" מוציא שיר של רוני סומק, מתוך סרט תיעודי אישי שביים ושיוקרן בפסטיבל חיפה. "חשבתי שאם לא אשיר בעצמי - אעשה שקר בנפשי", הוא מספר

אביב חופי

מי שחשב שראה את גואל פינטו נחשף כשהשתתף בעונה השנייה של "האח הגדול", צריך לחכות ל"אחד משבעה", הסרט התיעודי האישי אותו ביים. הסרט, שיוקרן בפסטיבל חיפה ולאחר מכן בערוץ 8 של HOT שתמך בסרט, מתמקד במסעו של פינטו, בן למשפחה חרדית מבני ברק, להשלמה עצמית דרך קילוף שכבות האישיות שלו – מהישיבה בה למד ועד אמו, מוניק. ולדברי פינטו, חלק חשוב במסע היה גילוי שירו של רוני סומק, "אלג'יר".

"הוא שם את כל הקוביות במקום", אומר פינטו לוואלה! תרבות בשיחה לרגל צאת השיר לרדיו. "השיר זיכך את המחשבה שלי לגבי הדברים עליהם אני רוצה לדבר בסרט".

גואל פינטו. אביב חופי
סומק שם את הקוביות במקום. גואל פינטו/אביב חופי

פינטו שלח את הטקסט של השיר למוזיקאי אלי סורני, שיצר את המוזיקה המקורית בסרט. "באופן מצחיק, אחרי שנכנסתי לתוכנית שאנחנו לא מדברים עליה", אומר פינטו ביחס ל"האח הגדול", "אלי היה למעשה האדם הראשון שפגשתי. הגעתי אליו הביתה לסטודיו, הוא השמיע לי את הלחן הבסיסי של השיר ונפלתי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מאיפה הגיעה ההחלטה גם לבצע את השיר בעצמך?

"בהתחלה באמת חשבנו על זמרים אמיתיים שישירו, אבל בשורה התחתונה הבנתי שאעשה שקר בנפשי אם אפנה את המצלמה אליי באופן כל כך חושפני אבל את השיר שגרם לי להבין כל כך הרבה על הסרט אתן למישהו אחר לבצע".

גם בסרט וגם בתוכנית שלא מדברים עליה, אתה מפנה זרקור מאוד חזק על עצמך. תמשיך לעשות זאת גם אחרי צאת הסרט?

"מספיק זה מספיק", צוחק פינטו. "הסרט הבא שלי יהיה על עורבים או על דגי מקרל. אבל חשוב לזכור שהתחלתי לעבוד על הסרט לפני שנתיים וחצי. צריך להבין שזה לא ששיחקתי אותה עכשיו בגלל החשיפה בתוכנית – מי בכלל חשב על זה כשהתחלתי לעבוד על הסרט. התוכנית היתה שיגעון של גיל ה-40 או גיל המעבר. הסרט בה הרבה קודם".

להורדת השיר

עמדו עם העכבר על הלינק, לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, הורידו את השיר והאזינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully